مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

برای بازگشایی مدارس آماده‌ایم

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۸:۵۷:۱۱
کد خبر: ۱۰۵۰۲۲۹
برای بازگشایی مدارس آماده‌ایم
محمد اعتدادی گفت: وزارت آموزش و پرورش الزاماتی برای بازگشایی مدارس مقرر کرده و ما آمادگی بازگشایی مدارس را داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محمد اعتدادی در یکصد و چهل و سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: بازگشایی مدارس الزاماتی دارد که با توجه به شرایط خاص امسال و شیوع ویروس کرونا، ادارات کل آموزش و پرورش در سطح کشور باید آمادگی لازم را برای این رویداد داشته باشند. وزارت آموزش و پرورش الزاماتی در خصوص ثبت نام، ثبت کتب درسی، تجهیز فضای آموزشی و فیزیکی مدارس و توزیع نیروی انسانی در واحدهای آموزشی مقرر کرده است؛ و اداره کل آموزش و پرورش استان این آمادگی را دارد که در روز ۱۵ شهریور بدون هیچ مشکلی مدارس را بازگشایی کند.

وی افزود: در کمتر از ۲۰ روز دو جلسه شورای آموزش و پرورش استان برگزار شده که باید از استاندار اصفهان به دلیل توجه به تعلیم، تربیت تشکر کنم. در آیین بزرگداشت یکصدمین سال تاسیس اداره کل آموزش و پرورش استان، دکتر رضایی به اهمیت آموزش و پرورش اشاره کردند و حضور فرد نخست استان در جلسات شورای آموزش و پرورش تاییدی بر صحبت‌های ایشان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطر نشان کرد: یکی از شرکای خوب آموزش و پرورش اداره کل اوقاف استان اصفهان است که منظور تعامل و همراهی بیشتر تفاهم‌نامه‌ای با این اداره منعقد می‌کنیم، ضمن اینکه از شهرداری اصفهان هم به منظور تعامل خوبی که با دستگاه آموزش و پرورش دارد تشکر می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز