رییس ستاد انتخابات استان اصفهان:

۲۰۴ شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابیه لنجان و سمیرم پیش بینی شده است

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۰:۴۵:۵۸
کد خبر: ۱۰۵۵۲۸۴
۲۰۴ شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابیه لنجان و سمیرم پیش بینی شده است
رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: ۲۰۴ شعبه اخذ رای در ۲ حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان این استان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حیدر قاسمی رییس ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه جلسات ستاد انتخابات را براساس تقویم و برنامه تشکیل داده ایم و تمهیدات و اقدامات لازم توسط کمیته‌های زیرمجموعه ستاد برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۱ شهریور در لنجان و سمیرم اندیشیده شده است، گفت: اقلام موردنیاز از جمله تعرفه‌ها در این ۲ حوزه انتخابیه توزیع شد و از این رو مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: همچنین تدابیر حفاظتی و امنیتی و پیش بینی‌های لازم در این راستا انجام شده است.

قاسمی به کاندیدای دومین مرحله انتخابات مجلس در حوزه‌های انتخابیه لنجان و سمیرم تاکید کرد: با توجه به ابلاغیه‌های از پیش تعیین شده و توصیه به هواداران ضوابط و شرایط رعایت شود و تبلیغات از طریق صدا و سیما صورت گیرد.

وی تاکید کرد: رای دهندگان موقع حضور در شعب اخذ رای از ماسک و خودکار شخصی استفاده کنند.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: طبق قانون، انتخابات در ۱۰ ساعت برگزار می‌شود مگر اینکه با نظر وزیر کشور تمدید شود، اما در این انتخابات تاکید بر این است که شعب اخذ رای از هشت صبح روز جمعه ۲۱ شهریور تا ساعت ۱۸ همان روز باشد.

به گفته قاسمی تعداد واجدان شرایط در شهرستان سمیرم ۵۳ هزار و ۸۹۰ نفر و در شهرستان لنجان ۱۸۷ هزار و ۷۸۳ نفر است.استان اصفهان ۱۵ حوزه انتخابیه و در مجلس شورای اسلامی ۲۰ نماینده دارد.

بنابر اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور در حوزه انتخابیه لنجان، علی یوسف پور (۹۵۲۱ رای) و حسین رجایی ریزی (۸۶۳۸ رای) به مرحله دوم راه پیدا کردند.

همچنین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سمیرم، به دلیل اینکه هیچ کدام از داوطلبان مجلس یازدهم ۲۰ درصد رای مردم را کسب نکردند انتخابات به مرحله دوم کشیده شد. در این حوزه، رحیم کریمی با پنج هزار و ۹۵۹ رای و اصغر سلیمی (نماینده مجلس دهم) با پنج هزار و ۹۰۸ رای حایز کسب بیشترین آرا مردم این شهرستان شدند و به مرحله دوم راه یافتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز