اطفای حریق انبار علوفه در ۳۶ ساعت+ فیلم

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۰۹:۲۷:۱۱
کد خبر: ۱۰۵۷۰۹۲
اطفای حریق انبار علوفه در ۳۶ ساعت+ فیلم
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: نیروهای آتش نشانی در مجموع 36 ساعت برای اطفا و پاکسازی این زمین سه هزار متر مربع تلاش کردند و خوشبختانه حریق اطفا شد، اما پاکسازی همچنان ادامه دارد. آتش به گاورداری نرسیده و هیچگونه خسارت انسانی، دامی و عمرانی همراه نداشته است.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت و گو با خبرنگار برنا در ارتباط با آتش سوزی انبار علوفه واقع در هفتشویه گفت: ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان آتش سوزی در انبار علوفه اعلام شد و همان لحظه از 4 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط خاص اطفای حریق علوفه و گسترش آتش، دیگر ایستگاه‌ها به کمک رفته و در مجموع 13 ایستگاه برای اطفای این حریق به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: به دلیل اینکه علوفه‌ها در مجاورت علوفه‌هایی که هنوز درگیر آتش نشده‌اند قرار داشت، کار را سخت‌تر کرده بود و آب تانکرهای ماشین آتش نشانی کفایت نمی‌کرد. که در این راه و آب رسانی سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان وارد عملیات شده و کمک کردند.

کاوه آهنگران گفت: نیروهای آتش نشانی در مجموع 36 ساعت برای اطفا و پاکسازی این زمین سه هزار متر مربع تلاش کردند و خوشبختانه حریق اطفا شد، اما پاکسازی همچنان ادامه دارد. آتش به گاورداری نرسیده و هیچگونه خسارت انسانی، دامی و عمرانی همراه نداشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز