بسته خبری حوادث؛

از سقوط لودر به داخل دره تا حبس ۵ سرنشین در تصادف دو خودروی سواری

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۲:۵۷
کد خبر: ۱۰۶۲۸۷۵
از سقوط لودر به داخل دره تا حبس ۵ سرنشین در تصادف دو خودروی سواری
مهم ترین حوادث چند روز گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حوادث اخیر استان اصفهان گفت: در ساعت ۱۶ یک مورد سقوط لودر به داخل دره به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اصفهان اعلام شد که بلافاصله اکیپهای امداد و نجات از ۴ ایستگاه آتش نشانی  ۱ ، ۳ ، ۱۱ و یکدستگاه جرثقیل  از ایستگاه ۱۲ به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه که در بلوار شفق خیابان کوه نور اتفاق افتاده بود متاسفانه راننده ۴۵ ساله لودر در اثر شدت حادثه و به تائید اورژانس در دم جان سپرده بود .

برخورد شدید دو خودروی سواری با پنج نفر مصدوم و محبوس شده

وی ادامه داد؛ همچنین ساعت اعلام ۲۰ و ۲۲ دقیقه در خیابان عاشق اصفهانی دو خودرو با یدگیر برخودر کرده که پنج نفر از سرنشینان مصدوم و محبوس شدند. نیروهای آتش نشانی از ایستگاه شماره 19 به محل حادثه اعزام شدند و مصدوم شدگان را نجات دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در میان مصدومین یک کودک نیز حضور داشت و حال یکی از مجروحین که خانمی حدودا ۳۰ ساله بود مقداری وخیم تر از بقیه بود. سه دستگاه خودروی اورژانس مصدومین و مجروحین این حادثه را منتقل کرد .

کاوه آهنگران گفت: امروز صبح ساعت ۸ و ۲۲ دقیقه طی تماس تلفنی از شهرک صنعتی جی پشت کارخانه کافی کولا با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان مبنی بر گیر کردن دست کارگر ۳۸ ساله در دستگاه ، سریعا اکیپ امداد و نجات ایستگاه ۱۵ سازمان به محل حادثه اعزام و فرد گرفتار رهایی بخشید .

وی افزود: این عملیات سنگین و تخصصی در حالی انجام شد که آتش نشانان نهایت تلاش خود را به کار بردند تا دست فرد حادثه دیده را سالم از دستگاه خارج کنند اما وضعیت دست این کارگر اوضاع مناسبی نداشت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز