سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا:

محدودیت های استانی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۹:۲۲:۴۱
کد خبر: ۱۰۶۹۷۶۵
محدودیت ها به دو دست تقسیم شده است که بخشی از آن که در اختیار استان بود تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و مشاغل پر خطر که در این یک هفته تعطیل بودند در صورت تایید ستاد ملی کرونا، تا پایان هفته تعطیل خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه گفت: محدودیت ها به دو دست تقسیم شده است که بخشی از آن که در اختیار استان بود از جمله تعطیلی تفرجگاه ها و پارکها تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و مشاغل پر خطر که در این یک هفته تعطیل بودند در صورت تایید ستاد ملی کرونا، تا پایان هفته تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم در آرامستانها بدون پذیرایی با رعایت پروتکل‌ها ممناعت ندارد اما در برگزاری مراسم در مساجد خودداری شود.

غلامی با بیان اینکه در بحث نظارت، سازمانهای مردم نهاد، بسیج، دانشجویان داوطلب به رعایت دستورالعمل‌ها تشدید شوند، گفت: اتاق اصناف کلیه اتحادیه‌ها را موظف به تشکیل کمیته نظافت خواهد کرد. همچنین در شهرستانها کمیته‌های نظارتی توسط فرمانداران تشکیل خواهد شد. مردم نیز با شماره 32352012 میتوانند شکایت خود از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصناف را گزارش دهند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: اگر مشاغلی مانند سالن‌های ورزشی، سینماها و ... بتوانند فعالیت خود را با اجرای دقیق پروتکل‌ها و جمعیت محدود ادامه دهند، مشکلی نخواهد داشت.

وی با اشاره به شرایط در باغ بهادران، چادگان، سمیرم و فریدون شهر گفت: این شهرستانها همچنان با محدودیت همراه است و مردم از سفر به این مناطق خودداری کنند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اربعین گفت: شرایط در استان اصفهان بسیار حاد است و از برگزاری مراسم اربعین معذوریم و هیچگونه پیاده روی حتی به صورت نمادین در شهر نخواهیم داشت.

غلامی ادامه داد: راهکارهای اعمال قانون برای افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند در دست تدوین و به زودی اجرایی می‌شود. محور سلامت، معیشت و آموزش و فرهنگ به موازات در ستاد استانی مبارزه با کرونا مورد توجه است و برای تعطیلی و اعمال محدودیت‌ها در بحث هایب مختلف تصمیمات مختلفی برای شرایط ایده‌آل در نظر گرفته می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز