کشف ۱۲۳ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۷۶۲۷۰
کشف ۱۲۳ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف محموله ای تریاک به وزن 123 کیلو در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر "اصفهان" و استان "مرکزی" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سرهنگ "غلامحسین صفری" گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "مرکزی" با اشراف اطلاعاتی بالای خود مطلع شدند قاچاقچیان مواد مخدر در حال انتقال محموله ای افیونی در محور "مبارکه-اصفهان" هستند که بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی اطلاع داده شد.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و شهرستان "مبارکه" نیز بلافاصله وارد عمل می شوند و یک سواری پژو 206 متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و متوقف می کنند.

سرهنگ صفری تصریح کرد: در این عملیات که با اعلام به موقع پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "مرکزی" و عملیات سنجیده پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و شهرستان "مبارکه" انجام شد در بازرسی از خودرو 123 کیلو و 700 گرم تریاک کشف و یک زن و شوهر سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به تحویل سوداگران مرگ به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز