مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی استان اصفهان:

پروژه نمایشگاه‌ بین‌المللی استان اصفهان را پس از سه سال تلاش، به مردم تقدیم کردیم

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۷:۲۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۸۲۷۸۴
پروژه نمایشگاه‌ بین‌المللی استان اصفهان را پس از سه سال تلاش، به مردم تقدیم کردیم
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی استان اصفهان گفت: بعد از سه سال تلاش بی وقفه، حاصل این تلاش را به مردم، که صاحبان و وارثان اصلی این پروژه هستند تقدیم می‌کنیم و امیدوارم این تلاش نقطه عطفی برای رشد اقتصاد استان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، علی یارمحمدیان بعد از ظهر چهارشنبه در آیین افتتاحیه نمایشگاه بین المللی استان اصفهان گفت: امروز روز مهمی برای نمایشگاه‌های اصفهان و برگ زرینی برای افتخارات اصفهان است.

وی ادامه داد: اصفهان یک شهر معمولی نیست بلکه شهری خلاق است که بزرگانی در عرصه معماری و هنر را در خود پرورانده است. آثار تاریخی که در این شهر ساخته شده نشان از مردم خلاق و سخت کوش اصفهان دارد و مسیر آینده را به ما نشان میدهد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان هرساله از لحاظ اقتصادی سرآمد بوده است، ادامه داد: میتوان میدان نقش جهان را بزرگترین نمایشگاه بین الملی دانست.

یارمحمدیان افزود: در طراحی و اجرای محل جدید نمایشگاه نه تنها از تکنولوژی روز استفاده شده بلکه هنر و معماری پر افتخار تاریخ اصفهان هم در ساختار این نمایشگاه نقش پر رنگی دارد.

وی با بیان اینکه اگر مدد عشق و ایمان وجود نداشت، ساخت چنین پروژه‌ای محقق نمیشد، تصریح کرد: خوشحالم که امروز بعد از سه سال تلاش بی وقفه، حاصل این تلاش را به مردم، که صاحبان و وارثان اصلی این پروژه هستند تقدیم می‌کنیم و امیدوارم این تلاش نقطه عطفی برای رشد اقتصاد استان باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز