دیدار رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۲:۴۰:۵۴
کد خبر: ۱۰۸۳۸۳۸
دیدار رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی در دیدار با رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان به بیان گزارشی از عملکرد این اداره کل پرداخت و گفت: شورای فرهنگ عمومی به عنوان پارلمان فرهنگی استان فعالیت‌های خوبی در دست اقدام دارد و هفته گذشته همایش استانی شورای فرهنگ عمومی استان به مناسبت روز فرهنگ عمومی به صورت وبینار برگزار کردیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه تعامل و ارتباط خوبی با ائمه جمعه استان داریم، افزود: سند تقویت کارکرد مساجد و نیز کارگروه فضای مجازی ذیل شورای فرهنگ عمومی انجام شده و این دو سند در سطح کشور مطرح شده و در دست بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: سند توسعه فرهنگ و هنر استان اصفهان در دست تدوین است و به زودی رونمایی خواهد شد.

سید مسعود خاتمی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار اظهار کرد: هرکدام از شهرستان‌های استان ویژگی‌های خاص خود را دارد و شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار نیز مردم متدین داشته و سابقه تاریخی زیادی دارد.

وی با اشاره به بحث تهاجم فرهنگی دشمن با بیان اینکه وظیفه همگی ماست که برای مباحث فرهنگی تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: اکنون نیز تعاملات خوبی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان مجلس وجود دارد که می‌توانیم از این تعاملات برای بهبود شرایط بهره ببریم.

خاطرنشان می‌شود، دیدار رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان 17 آبان در دفتر مدیرکل انجام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز