پیام شهدا به مسئولین در برنامه "شاهد و ناظر"/ ترویج مطالعه و کتابخوانی با پویش "کودک، کتاب، خانواده"

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۰۸۸۰۵۸
پیام شهدا به مسئولین در برنامه شاهد و ناظر/ ترویج مطالعه و کتابخوانی با پویش کودک، کتاب، خانواده
برنامه "شاهد و ناظر" در قالب فضاسازی محیطی با محوریت پیام شهدا به مسئولین در قبال بیت المال و اموال مردم دیده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: برنامه "شاهد و ناظر" در قالب فضاسازی محیطی بر اساس وصیت امام(ره)، بیانات رهبر معظم انقلاب و وصیت نامه شهدا خطاب به مسئولین تدارک دیده شده است.

احمد رضایی اظهار کرد: بالغ بر 5 طرح گرافیکی در 150 سازه بتونی و استند در فضای مجتمع اداری امیر کبیر، خیابان 22 بهمن همراه با تصاویر مربوط به جنگ که بخشی از آن مربوط به روز 25 آبان و تشییع شهدای اصفهان در سال 61 است در مورد وظایف مسئوولین در قبال بیت المال و اموال مردم آماده شده است.

وی تصریح کرد:  طراحی و ایجاد نیزار، استیج با کیسه های شنی و کات استندهای شهدای غواص در محوطه روبروی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از دیگر محتوای محیطی این برنامه است که از 25 آبان تا یکم آذرماه مسئولین شهر در این فضا سخنرانی می کنند که پس از آن ویدئو سخنرانی آنها برای بهره برداری در فضای مجازی آماده خواهد شد.

آشنایی با مادی‌های اصفهان در مسابقه عکاسی "نیاصرم"

مسابقه عکس مادی های اصفهان با محوریت " نیاصرم" از سوی اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در دو بخش حرفه ای و غیر حرفه ای برگزار می شود.

رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت:  با توجه به اینکه مادی‌های اصفهان تاثیر عمیقی بر زندگی دارند و از جمله جاذبه‌های اصلی شهر اصفهان به حساب می‌آیند اما در طول سال‌های گذشته اقدام مناسبی برای معرفی این جاذبه‌های طبیعی اصفهان صورت نگرفته‌است.

علیرضا مساح اظهار کرد: معمولا در شهرهای دنیا از چنین جاذبه‌هایی حداکثر استفاده را برای تصویرسازی شهری استفاده می‌کنند اما باید گفت که برای مادی‌های اصفهان در این زمینه، کار به خصوصی انجام نشده است.

وی افزود: با توجه به لزوم بازنگری در جاذبه‌های گردشگری به نظر می‌رسد باید نگاهی متفاوت به شهر اصفهان کرد و از بعضی ظرفیت‌های مغفول شهری مانند مادی‌ها استفاده کرد.

رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: فراخوان عکس مادی های اصفهان با محوریت "نیاصرم" یک رویداد گردشگری خلاق در زمان شیوع کرونا ویروس است که علاقه مندان عکاسی می توانند در بهترین فصل عکاسی از مادی های اصفهان یعنی پاییز در آن شرکت کنند.

مساح ادامه داد: این مسابقه با همکاری انجمن عکاسان مطبوعاتی استان اصفهان، مجموعه آینه و کانون عکس استان اصفهان در دو بخش حرفه ای ( فتوواک) و غیر حرفه ای و آزاد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آثار منتخب در کتابچه مادی های اصفهان چاپ می شود، تصریح کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صفحه اینستاگرامی @niasarmphoto مراجعه کنند.

ترویج مطالعه و کتابخوانی با پویش "کودک، کتاب، خانواده"

پویش مردمی «کودک، کتاب، خانواده» پویش از سوی اداره فرهنگی اجتماعی منطقه چهار شهرداری اصفهان  به مناسبت روز کتاب برنامه ریزی شده است.

یکی از راههای موثر ترویج مطالعه، گفتگو درباره کتاب هاست به ویژه گفتگوی جمعی که از جمله موثرترین این راه ها، گفتگو در جمع خانواده است.

پویش مردمی «کودک، کتاب، خانواده» در همین راستا از علاقه مندان دعوت می کند تا درباره کتاب یا کتاب هایی که برایشان دغدغه ایجاد کرده سخن بگویند.

دوستداران کتاب می توانند با بیان دیدگاه خود درباره کتابی که دوست دارند دریچه ای به روی دیگران بگشایند و از دریچه های گشوده به جهان بنگرند.

این پویش از سوی اداره فرهنگی اجتماعی منطقه چهار شهرداری اصفهان  به مناسبت روز کتاب برنامه ریزی شده که فرصتی است  برای خانواده ها و کودکان تا استدلال و دیدگاهشان را آزادانه درباره کتاب منتخب خود با دیگران به اشتراک بگذارند.

علاقه مندان برای معرفی کتاب، تصویر روی جلدکتاب را به مخاطب نشان دهند و در بخش گفتگوی جمعی، خانواده می توانند راجع به کتاب انتخابی خود صحبت کرده و فایل صوتی آن را ارسال کنند.

گفتنی است؛ مهلت ارسال معرفی ها تا 4 آذر در نظرگرفته شده که به 20 نفر از  بهترین آثار ارسالی پس از داوری جوایز ارزشمندی تعلق خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز