مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان:

آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل است

۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۹۴۳۱۰
آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل است
بر اساس مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا، برای حفظ سلامت شهروندان آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ احمدرضا مرادی اظهار کرد: با توجه به افزایش آمار متوفیان و تشدید محدودیت های کرونایی و بر اساس مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا، برای حفظ سلامت شهروندان آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی افزود: براساس این تصمیم درب های آرامستان باغ رضوان بسته است و تنها خدمات مربوط به خاکسپاری با حضور حداقلی افراد انجام می شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: خانواده های داغدار و مصیبت دیده هم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی با استفاده از ماسک و کمترین نفرات و بسیار محدود برای انجام آئین خاکسپاری به آرامستان باغ رضوان مراجعه و از هرگونه تجمع و ازدحام خودداری کنند. همچنین لازم است خانواده متوفی پس از انجام مناسک خاکسپاری سریعا محل را ترک کنند.

 وی ادامه داد: از خانواده متوفیان درخواست داریم در این زمینه همکاری لازم را با مأمورین انتظامات سازمان داشته باشند.

مرادی اظهار کرد: مرکز تلفن سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با شماره 30 30 72 35 و مرکز اعزام خودروهای حمل متوفی با شماره تلفن های 20 20 72 35 و یا ۱۵۳۰ برای اعزام خودرو و انتقال متوفیان به آرامستان باغ رضوان به صورت شبانه روزی ارائه خدمات می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز