سرمربی تیم فوتسال بازارهای کوثر اصفهان:

این نتیجه گویای شایستگی تیم ما نبود

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۷:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۱۰۸۱۱۴
این نتیجه گویای شایستگی تیم ما نبود
سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان پس از شکست تیمش مقابل مس سونگون گفت: این نتیجه گویای توانمندی و شایستگی های تیم ما نبود و نتیجه با بی انصافی رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛  سعید رستمی گفت: در دقایق و ثانیه های پایانی این دیدار تیم ما می‌توانست گل های بیشتری به ثمر رسانده و حتی در خلق موقعیت نیز تیم ما با اختلاف برتری داشت، اما قطعا تیم خوب مس بنا به داشتن کادر فنی توانمند، بازیکنان بزرگ و شرایط خوبی که داشت باعث شد نتوانیم امتیاز این بازی را کسب کند.

رستمی در ادامه با انتقاد از شرایط برگزاری این مسابقه تصریح کرد: ضمن احترام به مردم خوب تبریز و کادر محترم داوری باید اشاره داشته باشم که شرایط شائبه برانگیزی در برگزاری این دیدار وجود داشت، از جمله اینکه شهر بزرگی مانند تبریز هتل های زیادی دارد و نباید داوران و بازیکنان یک تیم در یک هتل مشترک اسکان داشته و سر یک میز غذا بخورند چرا که این مسایل شائبه ایجاد می‌کند.

وی افزود: همچنین در حین بازی بازیکنان می در برخی صحنه ها تکل دو پا که کارت قرمز داشت و تکرار هم شد اما بازیکن با داد و صدای بلند اعتراض می‌کردند که این موارد روی نظر و سوت داور تاثیر گذاشت. بنابراین فکر میکنم نتیجه یک بر یک یا حتی دو بر یک منصفانه‌تر بود.

وی ادامه داد: تیم ما قطعا بدون حاشیه به کار خود ادامه خواهد داد و تلاش داریم نهایتا با مسایل فنی سر و کار داشته باشیم نه با حاشیه ها، اما در مورد برگزاری چنین بازی بزرگی نیاز بود از سوی مسئولان برگزار کننده اقدامات بهتری صورت پذیرد تا تیم هایی مانند ما که سال اول حضورشان در لیگ است بتوانند به دور از حاشیه به رقابت بپردازند.

وی در پایان تاکید کرد: تیم ما تا کنون کمتر از ۱۲ جلسه تمرین داشته و بازی به بازی بهتر خواهد شد و قطعا در بازی برگشت برنده خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز