سرمربی تیم فوتبال بانوان البرز پس از شکست ۲ بر صفر مقابل سپاهان:

یک اشتباه بچگانه منجر به دریافت گل اول شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۰:۱۱
کد خبر: ۱۱۰۹۳۸۴
سرمربی تیم فوتبال بانوان البرز پس از قبول شکست دو بر صفر مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: امروز بازی جون داری را مشاهده کردیم اما سپاهان با تجربه تر بود و از فرصت‌هایش خوب استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، پرستو کرمی درباره استفاده از تاکتیک دفاعی تیمش در نیمه نخست این بازی گفت: ما هیچ فیلمی از بازی‌های سپاهان نداشتیم و نمی‌دانستیم این تیم چطور بازی می‌کند بنابراین مجبور بودیم با استفاده از یک سیستم دفاعی آن را محک بزنیم. نیمه اول هم خوب انجام شد و به نظرم نتیجه 0-0 نتیجه قابل قبولی بود.

وی افزود: در نیمه دوم روی یک خطای بچه‌گانه گل اول را خوردیم و در ادامه با وجود اینکه بازیکنان ما هجومی بازی کردند گل دوم را هم دریافت کردیم.

کرمی در خصوص گروه‌بندی این دوره از مسابقات لیگ فوتبال بانوان کشور بیان داشت: گروه ما فوق‌العاده سخت است و تیم‌های با سابقه مثل ذوب‌آهن، سپاهان و شهرداری بم را پیش رو داریم. این در حالی است که تیم ما جوان و پر انرژی است که می‌خواهد خودی نشان دهند ولی تجربه کمتری دارد؛ اما می‌توان امیدوار بود که در سال‌های بعد نتایج بهتری کسب کنیم.

وی در پایان گفت: امسال تیم‌هایی که اسپانسرهای قوی دارند بازیکنان خوبی گرفتند و بازیکنان با تجربه تقریبا در 4 تیم تقسیم شدند در نتیجه تیم‌های دیگر بازیکنان متوسط را جذب متوسط کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز