سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان:

برای شکست تیمهایی که دفاعی بازی می‌کنند برنامه ویژه داریم

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۵:۵۹
کد خبر: ۱۱۰۹۳۹۰
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: امروز بازی زیبایی انجام شد و ما از تمام تاکتیک‌هایی که تمرین کرده بودیم استفاده کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مهناز امیر شقاقی اظهار داشت: حجمی از بازیکنان تیم البرز که  از دروازه‌شان محافظت می‌کردند زیاد بود و ما سعی کردیم این سد را بشکنیم بنابراین توانستیم در نیمه دوم به گل برسیم.

وی افزود: قطعا برای تیم‌هایی مانند تیم البرز که به لاک دفاعی فرو می‌روند برنامه ویژه داریم. امروز در تمام 90 دقیقه 6-7 نفر از بازیکنان این تیم جلوی دروازه بودند و تکان هم نخوردند و این کار ما را برای نفوذ و به ثمر رساندن گل کمی سخت کرد.

وی در خصوص عدم استفاده از دروازه‌بان اول تیم خود گفت: زهره کودایی قبل از بازی با ارومیه به دلیل اصابت با تیرک دروازه آسیب جدی دید بنابراین امروز نتوانستیم از او استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه تصریح کرد: سطح لیگ امسال با توجه به اینکه بازیکنان پخش شدند بازی‌ها جذاب‌تر شده اما در مجموع اگر به هیئت‌های فوتبال همه شهرها توجه بیشتری شود و مانند گذشته‌ها هیئت در فوتبال تیم داری کند، به پیشرفت فوتبال بانوان کمک بزرگی شده و بازیکنان خیلی از شهرها می‌توانند در شهر خود بازی کنند.

وی در پایان گفت: برنامه ما این است که اکنون چند روز استراحت کنیم و سپس تمرینات جدی‌تر آغاز می‌کنیم که برای دور برگشت بازی‌ها آماده‌تر باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز