شهردار اصفهان:

راه اندازی مسیرهای دوچرخه اهمیت زیادی در کاهش آلایندگی خواهد داشت

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۰۹:۵۱:۵۱
کد خبر: ۱۱۱۳۵۵۵
راه اندازی مسیرهای دوچرخه اهمیت زیادی در کاهش آلایندگی خواهد داشت
شهردار اصفهان گفت: در برنامه «اصفهان ۱۴۰۵ » بر اساس تحقیقات انجام شده پروژه‌های جدیدی به منظور کاهش آلایندگی‌ها تعریف شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،  قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۱۳ دی‌ماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، با اشاره به وضعیت آلودگی هوای شهر اصفهان در روزهای پایانی هفته گذشته، اظهار کرد: توسعه حمل و نقل پاک و افزایش ضریب دسترسی به مترو در شهر اصفهان دو پروژه عمرانی بزرگ شهر اصفهان است که از سال ۹۶ تاکنون در راستای کاهش آلودگی هوا بخش زیادی از بودجه شهرداری را به خود اختصاص داده است.

وی با تاکید بر اجرای جدی حلقه حفاظتی شهر (رینگ چهارم) برای حفاظت از هوای اصفهان تصریح کرد: راه‌اندازی مسیرهای دوچرخه‌سواری و تاکید بر استفاده از موتورهای برقی و… اهمیت زیادی در کاهش آلایندگی هوا از طریق کاهش تردد وسایل نقلیه با سوخت فسیلی در مرکز شهر اصفهان خواهد داشت.

شهردار اصفهان با بیان اینکه «تراموا» سومین پروژه بزرگ شهر محسوب می‌شود که شهرداری در حال پیشبرد آن است، گفت: تراموا یک وسیله مناسب و پاک حمل و نقلی و مفید برای شهر اصفهان است، از این رو مقدمات اجرای آن در دست پیگیری است.

وی با گرامیداشت فرارسیدن سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاد و خاطره شهیدان کشور، گفت: به مناسبت شهادت سردار دل‌ها از روزهای گذشته خیابان‌ها و میادین شهر توسط شهرداری به تصویر این شهید گرانقدر مزین و تمثال سردار در میادین اصلی شهر برافراشته شد.

نوروزی با اشاره به اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح»، گفت: فردا در ادامه برنامه‌های هر یکشنبه، یک افتتاح، از ۳۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شده و ماشین‌آلات جدید عمرانی و خدماتی شامل هفت دستگاه میکسر ۲۰ تن و ۱۰ دستگاه خودرو حمل پسماند و دو دستگاه بیل مکانیکی رونمایی می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حوزه خدمات شهری امسال از لحاظ تجهیزات به ظرفیت مطلوب خود برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز