معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان:

برگزاری امتحانات دانش آموزان استان بصورت غیر حضوری است

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۹:۱۳
کد خبر: ۱۱۱۳۶۹۲
برگزاری امتحانات دانش آموزان استان بصورت غیر حضوری است
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: امتحانات دانش آموزانی که سال قبل در امتحانات شرکت نکرده اند وبزرگسالان هم که تعدادشان کم است حضوری برگزار می‌شود اما امتحانات مابقی دانش آموزان غیر حضوری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری غیر حضور امتحانات دانش آموزان گفت: امتحانات دانش آموزانی که سال قبل در امتحانات شرکت نکرده اند وبزرگسالان هم که تعدادشان کم است حضوری برگزار می‌شود.

محمد ناظم زاده با بیان اینکه ۷ تا ۸ درصد دانش آموزان استان دسترسی به فضای برخط آموزشی ندارند افزود: محتوای درسی ابن دانش اموزان با شیوه‌های مختلف به آن‌ها می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه شناسایی دانش آموزانی که ترک تحصیل کرده اند مشکل است گفت: این دانش آموزان بخاطر شرایط سخت اقتصادی وارد فضای کسب و کار می‌شوند و رهگیری این افراد بخاطر نبود حضور فیزیکی در مدارس سخت است.

ناظم زاده با بیان اینکه ۷۶۰ هزار دانش آموز عضو شبکه شاد هستند افزود: بیش از ۸۰۰ هزار دانش آموز در استان داریم و بیش از ۶۰۰ هزارنفر در شاد فعالیت مستمر دارند.

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: بیش از ۵۶ هزار دانش آموز اتباع خارجی در استان در شرایط کرونایی در حال تحصیل هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز