سوغات تبریزی‌ها از اصفهان؛

تراکتورسازی دو بر یک ذوب آهن اصفهان را شکست داد

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۳:۴۲
کد خبر: ۱۱۱۵۹۶۸
تراکتورسازی دو بر یک ذوب آهن اصفهان را شکست داد
تیم های فوتبال ذوب آهن و تراکتور در چارچوب هفته دهم امروز و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تراکتور با نتیجه ۲ بر یک پیروز این دیدار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ تیم های فوتبال ذوب آهن و تراکتور در چارچوب هفته دهم امروز و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

تقابل گذشته این دو تیم از بازی‌های دیدنی لیگ بوده است. در سال‌های گذشته نیز دو تیم تبادلات بازیکن زیادی داشتند به طوری که ترکیب امروز تراکتوری‌ها از ۵ بازیکن سابق ذوب‌آهن تشکیل شده بود.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی را کسب نکرده بودند و برای بهبود وضعیت خود در جدول محکوم به پیروزی بودند.

ذوبی‌ها که تاکنون پیروزی در لیگ امسال کسب نکرده بودند با ترکیب شهاب گردان، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم زاده، قاسم حدادیفر، علی دشتی، میلاد جهانی، دارکو بیدوف، مهرداد قنبری، دانیال مومنی، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر به میدان رفتند.

در آن سوی میدان تراکتوری‌ها با سرمربیگری موقت مسعود شجاعی با ترکیب محمدرضا اخباری، میثم تیموری، وفا هخامنش، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، سعید مهری، مهدی تیکدری، مسعود شجاعی و محمد عباس‌ زاده برای تقابل با گاندوها به میدان رفتند.

بازی در دقایق ابتدایی در فاز شناسی حریفان قرار داشت تا اینکه در دقیقه ۶ اولین موقعیت تراکتوری‌ها ایجاد شد.

مهدی تیکدری با حرکت خود در محوطه جریمه ذوبی‌ها شوت محکمی را روانه دروازه گردان کرد که با واکنش خوب این بازیکن همراه بود و راه به دروازه پیدا نکرد.

اما در ادامه و در دقیقه ۸ ارسال میلاد جهانی برای ریگی انجام شد که این ضربه هم تبدیل به گل نشد.

در ادامه توپ میان بازیکنان دو تیم رد و بدل میشد تا راهی برای گلزنی پیدا کنند تا اینکه در دقیقه ۱۵ تراکتوری ها صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن شدند.

این ضربه ایستگاهی را مسعود شجاعی ارسال که در وفاهخامنش را در موقعیت مناسبی قرار داد اما با واکنش خوب گردان همراه بود.

در ادامه و در دقیقه ۲۵ ضد حمله تراکتوری ها با اکبر ایمانی آغازشد. این ضد حمله تراکتوری ها را در موقعیت سه برابر سه قرار داد تا با همکاری محمد عباس زاده و مسعود شجاعی به گل ختم شود.

توپ اکبر ایمانی به شجاعی رسید  و او با پاسی آرام و دقیق زمینه ساز ضربه نهایی عباس زاده شد.

در ادامه نیمه نخست اتفاق خاصی بر روی دروازه دو تیم  رقم نخورد تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر در پایان نیمه نخست به سود تراکتوری ها به پایان برسد.

در نیمه دوم این بازی با هجوم و فشار ذوب‌آهن در همان دقایق ابتدایی همراه بود اما دفع توپ توسط مدافعین و دروازه‌بان سرخپوشان تبریزی اجازه گلزنی به تیم میزبان را نداد.

در دقیقه ۶۷ علی دشتی با حرکت فردی وارد محوطه جریمه شد اما توپ او دفع شد. در ادامه قاسم حدادی فر با کم دقتی توپ را از دست داد.

حمله ذوبی‌ها ادامه دار بود تا در دقیقه ۷۹ ارسال علی دشتی  با ضربه سر بیدوف همراه شد تا بالاخره دروازه اخباری باز شود.

مسعود شجاعی نمیخواست در قامت کاپیتان سرمربی با تصاویری از اصفهان برود مجدداً به همراه دیگر بازیکنان اقدام به حمله کردند تا در دقیقه ۸۲ صاحب یک ضربه ایستگاهی شوند.

شجاعی که پشت این تو ایستاده بود با یک پاس خوب توپ را به تکبر ایمانی رساند اما ضربه او را گردان برگرداند که در ادامه عباس زاده با یک ضربه سر دروازه ذوب را برای بار دوم باز کند.

پس از گلزنی تراکتوری‌ها ذوب آهن تلاش کرد تا مجددا این بازی را به تساوی بکشاند اما موفق نبود و بازی با همان نتیجه دو بر یک به سود تراکتور به پایان رسید تا سرخپوشان تبریزی امتیاز مهمی را از اصفهان به شهر خود ببرند.

حاشیه های این دیدار به شرح زیر است:

پیش از آغاز این دیدار مراسم یادبودی در جهت تکریم و یادبود شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شد.

منصور یزدی زاده مدیر عامل کارخانه ذوب آهن به همراه دیگر اعضای هیئت مدیره این شرکت در ورزشگاه حاضر بودند و از نزدیک نظاره‌گر بازی شاگردان رضایی بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز