مربی تیم فولاد:

بازی سنگینی برابر سپاهان خواهیم داشت

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۲۰:۲۷:۱۰
کد خبر: ۱۱۱۷۹۳۸
بازی سنگینی برابر سپاهان خواهیم داشت
مربی تیم فولاد گفت: سپاهان تیم پرمهره‌ای است که مدعی قهرمانی است اما ما هم فولاد هستیم و برای این دیدار ‌می‌جنگیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فولاد در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار کرد: فردا با تیم خوب و پرمهره سپاهان بازی داریم که بازی سنگینی خواهد بود.

وی ادامه داد: همه سپاهان را می‌شناسند و به کیفیت بازیکنانش آگاه هستند. این تیم مدعی قهرمانی است و می‌دانیم‌ بازی سختی داریم اما ما هم فولاد هستیم.

مربی تیم فولاد در پایان اظهار کرد: به دنبال نتایج بهتر از پارسال هستیم، مطمئن باشید می‌جنگیم و به تک تک بازیکنان و تیممان ایمان داریم؛ امیدوار هستم بازی خوبی باشد و هر تیمی نسبت به عملکرد و کیفیتش مستحق پیروزی است، به حقش برسد.

هاشمی نسب در خصوص محرومان و مصدومان تیمش برابر سپاهان عنوان کرد: شرایط تیم ما خوب است و مصدومان ما به شکلی نیستند که ما نگران آن باشیم. محرومی نیز برای این دیدار نداریم.

وی در واکنش به اینکه عملکرد تیم فولاد امسال نوسانی بوده است گفت: عملکرد ما مانند سپاهان است و تیم آن‌ها هم نوسانی بوده است. اتفاقات رقم خورده طبیعی است و ما در سه بازی اخیر خود از داوری ضرر دیده‌ایم. امسال شرایط تیم‌ها به یکدیگر نزدیک است و تلاش خواهیم کرد تا از موقعیت‌های بدست آمده استفاده خوبی داشته باشیم و از کورس عقب نیافتیم.

مربی تیم فولاد در خصوص شرایط داوری در لیگ امسال گفت: بی شک به شرافت داوری ایمان داریم. قطعا اگر تیمی به غیر فولاد در چهار دیدار قبلی متضرر شده بود، صدای او در آمده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز