سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان:

هر دو تیم جنگنده بازی کردند/ جای خالی مهاجمان اصلی ما در این بازی احساس شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۴:۱۴
کد خبر: ۱۱۲۱۰۸۴
هر دو تیم جنگنده بازی کردند/ جای خالی مهاجمان اصلی ما در این بازی احساس شد
در نخستین هفته بازی های دور برگشت لیگ فوتبال بانوان داربی اصفهان با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان پس از تساوی تیمش گفت:  امروز بازی بسیار زیبایی را از  هر دو تیم شاهد بودیم و بازیکنان هر دو تیم جنگنده بازی کردند.

مهناز امیرشقاقی افزود: متاسفانه در آخرین بازی دور رفت لیگ دو بازیکن فوروارد ما آسیب جدی دیده و امروز آنها در اختیار نداشتیم بنابراین انتظار میرفت که بتوانیم بازی سازی کنیم اما تمام کننده حملات ما با سختی همراه باشد.

وی بیان داشت: قطعا نمیتوان گفت در شرایط عالی و کاملی هستیم و نیاز به گذر زمان است تا بازیکنان به هماهنگی بهتری برسند. در همین راستا تمرینات ما اکنون  وارد فاز دوم شده و با بازگشت بازیکنان مصدوم فوتبال زیباتری را انجام خواهیم داد. امروز هم اگر این بدشانسی را نداشتیم بازی زیباتری از سوی تیم ما انجام می شد.

امیرشقاقی در خصوص بازی بعدی با تیم بم و نظر به کسب نتیجه برد در دور رفت بازی ها مقابل این تیم گفت: در بازی دور رفت و پس از کسب نتیجه پیروزی تیم ما اعتراض زیادی از سوی مربی بم صورت گرفت که علت آن را نمیدانم اما به اعتقاد من مربی که 7 سال تیمش را قهرمان کرده است طبیعتا  در استرس بیشتری قرار دارد و چون امسال هم تیم خوبی دارند قطعا انتظار داشت نتیجه برای آنها بهتر باشد.

وی افزود: به طور کلی در مورد اعتراضاتی که به داوران وارد می شود باید اشاره داشت همانطور که سبک مربی ها متفاوت است، داوران هم مانند هم سوت نمی‌زنند ضمن اینکه قوانین جدید داوری باعث شده تیم ها و بازیکنانشان هنوز نسبت به این امر عادت نکرده و دست به اعتراض بزنند. اما باید توجه داشت که زاویه دید داوران در زمین بهتر از ماست و باید به قضاوت ایشان که همواره با صبرو حوصله زیاد در مقابل اعتراضات بازیکنان و مربیان صورت میگیرد، اعتماد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در پایان گفت: از دوشنبه آینده یکی از بازیکنان مصدوم ما به تمرین باز خواهد گشت و اما به نظر می رسد همچنان هاجر دباغی به واسطه آسیب جدی تری که دید به بازی قابل تیم بم هم نرسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز