مربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر در گفت‌وگو با برنا:

برای شکست تیم راگا برنامه داریم/ در نیم‌فصل نخست آمادگی لازم را نداشتیم

۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۲:۴۶
کد خبر: ۱۱۲۴۴۶۷
برای شکست تیم راگا برنامه داریم/ در نیم‌فصل نخست آمادگی لازم را نداشتیم
مربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر در آستانه نیم‌فصل دوم و بازی‌های دور برگشت از آمادگی و هماهنگی بازیکنان تیم سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، علی فخاری در مورد عملکرد تیمش در نیم‌فصل اول اظهار داشت: می‌توان گفت در این دوره نسبت به شرایط خاصی که داشتیم نتیجه خوبی گرفتیم. چرا که تیم ما دیر بسته شد و برای رسیدن به آمادگی لازم بازیکنان زمان از دست داده بودیم.

وی افزود: در ادامه با روند کاری و تدابیری که سرمربی تیم در نظر داشت توانستیم مسیر خیلی خوبی را پیش رویم.

مربی تیم بازارهای روز کوثر تصریح کرد: در بازی آخر دور رفت مقابل تیم ملی حفاری هم از نظر بدنی و هم تاکتیکی خیلی آماده و هماهنگ بودیم؛ و بازی خوبی هم انجام شد.

وی ادامه داد: اگرچه در دقایق نخست با گل‌های خورده تمرکزمان کمی از دست رفت اما در همان نیم اول به حالت اولیه برگشتیم و مساوی کردیم. در نیمه دوم هم با انجام دادن تاکتیک‌هایی که تمرین کرده بودیم توانستیم در نهایت با کسب پیروزی از زمین خارج شویم که اتفاق خوشایندی بود و آن را نیاز داشتیم.

فخاری با اشاره به بازی‌های نیم‌فصل دوم لیگ گفت: در هفته نخست دور برگشت مقابل تیم راگا بازی مهمی خواهیم داشت چرا که در دور رفت نتیجه خوبی نگرفتیم و شرایط مطلوب نداشتیم.

اما اکنون این تیم را آنالیز کرده و نقاط قوت و ضعف آن را میدانیم بنابراین امیدوار هستیم که در مقابل این تیم به پیروزی برسیم.

وی در پایان بیان داشت: چند بازیکنان مد نظر داشتیم که در نیم‌فصل دوم به ما اضافه شوند و اکنون آنها کنار تیم در حال تمرین هستند؛ در نهایت با نظر سرمربی داخل بازی قرار خواهد گرفت و این امر امیدواریمان به صعود بیشتر در جدول بازی‌ها را بیشتر می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز