پیروزی سپاهان در هفته ناکامی سرخابی‌ها

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۴۶:۵۰
کد خبر: ۱۱۲۶۴۴۶
پیروزی سپاهان در هفته ناکامی سرخابی‌ها
تیم فوتبال سپاهان بعد از ظهر امروز، از ساعت ۱۶ به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان رفت که با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته دوازدهم، بعد از ظهر امروز و از ساعت ۱۶ در آبادان به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان رفت که با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

هفته دوازدهم لیگ‌برتر که از روز چهارشنبه هفته گذشته شروع شده بود با ناکامی مدعیان و به کام سپاهان به پایان رسید.

تیم فوتبال استقلال شنبه به مصاف سایپا رفت که در پایان این بازی با نتیجه یک بر صفر مغلوب نارنجی پوشان شد تا جایگاه او در صدرجدول متزلزل شود. هرچند که لیگ امسال بسیار فشرده و امتیازات تیم‌ها نزدیک به هم است.

 شاگردان محرم نویدکیا در دیداری جذاب که موقعیت های زیادی را بر روی دروازه صنعت نفت خلق کردند، موفق شدند به لطف گل دقایق پایانی مهدی زاده از سد حریف مستقیم خود عبور کرده و با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در رده دوم قرار بگیرند.

سپاهان بازی را نسبت به میزبان خود بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی توانست دروازه صنعت نفت آبادان را باز کند.

دانیال اسماعیلی فر در دقیقه 5 با یک سانتر خوب از سمت راست، شهباززاده را در موقعیت گلزنی قرار داد که این مهاجم با یک شوت خوب و بدون مکس توپ را به گوشه دروازه صنعت نفت چسباند.

شهباززاده با این گل 10 گله شد و درصدر جدول گلزنان لیگ‌برتر قرار گرفت.

سپاهان در ادامه نیمه نخست چند موقعیت حساس دیگر نیز داشت که به کمک حامد فلاح زاده سنگربان تیم حریف و همچنین تیرک دروازه به گل نرسید.

در نیمه دوم بازی برابری از دو تیم صورت گرفت تا بالاخره در دقیقه 70 صنعت نفت آبادان توانست گل تساوی خود را به سپاهان به ثمر برساند.

پاس خوب حسین ساکی به احمد شریعت زاده جوان رسید و این بازیکن با یک چرخش زیبا، گولسیانی و مهدی زاده را جا گذاشت و با ضربه ای بغل پا به گوشه دروازه، گل تساوی را وارد دروازه پیام نیازمند کرد.

پس از این گل سپاهان که نمی‌خواست این فرصت خوب را برای رسیدن به صدرنشین لیگ‌برتر از دست بدهد، فشار زیادی به حریف خود آورد.

محرم نویدکیا، سروش رفیعی را در ادامه بازی به میدان فرستاد تا این تعویض او در دقیقه 88 یک پاس گل ارسال کند.

سپاهان در دقیقه 88 صاحب یک ضربه کرنر شد که رفیعی پشت این توپ رفت تا بر روی دروازه صنعت نفت ارسال کند.

ارسال کرنر توسط سروش رفیعی به روی دروازه با دفع ناقص خط دفاعی صنعت نفت، توپ را به درون دروازه فرستاد که حامد فلاح زاده روی توپ اثر گذاشت اما محمدرضا مهدی زاده در دهانه دروازه با یک ضربه سر دروازه را باز کرد تا حساب کار دو بر یک شود.

پس از آن سپاهان به دنبال حفظ نتیجه ارزشمند برابر حریف خود رفت و بازی را در گوشه‌های زمین مدیریت می‌کرد. بازی با همین نتیجه دو بر یک به پایان رسید و سپاهان با 22 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در رده دوم ایستاد. صنعت نفت آبادان هم با شکست برابر سپاهان جای خود را به سپاهان داد و به رده سوم نزول کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز