سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

از کمک‌های عظیمیان سپاس‌گزارم/ وقت کشی برای تیم‌های جهان سومی است

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۵۱:۴۸
کد خبر: ۱۱۲۶۴۴۷
از کمک‌های عظیمیان سپاس‌گزارم/ وقت کشی برای تیم‌های جهان سومی است
سرمربی سپاهان معتقد است بازیکنان او وقت تلف نکردند و وقت کشی برای تیم‌های جهان سومی است تا با این روش نتیجه به دست آوردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محرم نویدکیا پس از پیروزی تیمش برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: ابتدا باید از حمایت‌های مهندس عظیمیان سپاسگزاری کنم. دلم می‌خواهد ایشان همانند سال‌های گذشته از تیم حمایت کنند تا بتوانیم بهتر پیش برویم.

وی ادامه داد: پیش از بازی هواداران نفت را دیدم که خیلی محبت داشتند و تیم ما را هم تشویق کردند و دوست دارم از آن‌ها تشکر کنم. ما در ابتدای مسابقه و در بهترین لحظه به گل رسیدیم و تا پایان نیمه نخست وظایف دفاعی خودمان را خوب انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: معتقدم دفاع کردن خودش یک نوع هنر است که برخی تیم‌ها خیلی خوب این کار را انجام می‌دهند و ما هم در نیمه اول خوب دفاع کردیم ولی در نیمه دوم گل خوردیم و بعد از گل مساوی موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کردیم. برایم مهم است که هیچ تیمی در آبادان مساوی نگرفته بود اما بازیکنان ما با تمام توان تلاش کردند و بعد از مساوی هم جنگیدند و به بازی برگشتند  که جا دارد به بازیکنانم خسته نباشید بگویم. به هواداران سپاهان هم تبریک می‌گویم.

نویدکیا در پاسخ به این پرسش که برخی از بازیکنان از جمله خلعتبری در چندین نوبت وقت کشی کردند گفت: من درک می‌کنم که صنعت نفت را دوست دارید و احساساتی شده‌اید اما من چنین سبک بازی را دوست ندارم. خلعتبری در نیمه اول دو بار مصدوم شد و بین دو نیمه خواستیم او را تعویض کنیم اما خود او خواست ادامه دهد. زمانی که بازیکن در شروع نیمه دوم بازی و در دقیقه ۴۸ دست بلند می‌کند یعنی وضعیت او واقعا خوب نیست و او را تعویض کردیم.

وی اضافه کرد: یک بار هم شایان مصلح این مشکل را داشت. ما حالا باید به اصفهان برویم و مشکل او را پیگیری کنیم. با این حال من چنین سبک فوتبالی را دوست ندارم و دلم نمی خواهد وقت کشی کنم. اگر بازیکنان من زمین افتاده‌اند، یعنی حتما آسیب دیده‌اند. وقت کشی و وقت تلف کردن در سبک فوتبال من نیست. من مخالف این سبک‌ها هستم و قطعا این نوع فوتبالی که می‌گویید اگر از بازیکن من سر بزند خودم نفر اولی هستم که جلوی آن می‌ایستم. این نوع بازی مال تیم‌هایی است که برنامه ندارند. وقت کشی برای فوتبال‌های جهان سومی است که خودتان را بیاندازید و با داور و نیمکت حریف بحث کنید.

وی ادامه داد: دلم نمی‌خواهد این نوع بازی را انجام دهیم و و قطعا امکان ندارد بازیکنان من این کار را انجام دهند. من چنین کاری را در دوران بازیگری و مربیگری انجام نداده‌ام. اگر بازیکن من خودش را بیاندازد که دکتر وارد زمین شود و وقت بازی تلف شود، خودم با این موضوع برخورد می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز