مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

دانش‌آموزان مدارس شاهد شرایط ویژه‌ای نسبت به دیگر دانش‌آموزان دارند

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۹:۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۱۲۷۳۱۷
دانش‌آموزان مدارس شاهد شرایط ویژه‌ای نسبت به دیگر دانش‌آموزان دارند
محمد اعتدادی گفت: به لحاظ اهمیتی که مدارس شاهد دارند دانش‌آموزان حاضر در مدارس شاهد شرایط ویژه‌ای نسبت به دیگر دانش‌آموزان دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه دیدار با مدیران مدارس شاهد متوسطه دوم که در دبیرستان شاهد صارمیه ناحیه ۴ برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات بزرگی در حوزه مشارکت اجتماعی دانش آموزان دختر، بانوان فرهنگی و فرهنگیان سرپرست خانوار در آموزش و پرورش استان اصفهان انجام شده است که به همه این افتخار آفرینان تبریک می‌گوئیم.

وی افزود: مدیران، معلمین و کادر اجرایی و آموزشی مدارس زحمات زیادی می‌کشند تا اقدامات و عملکرد مدارس شاهد باعث افتخار آموزش و پرورش استان شود، البته این تلاش‌ها می‌تواند بیشتر شود و اقدامات جدیدی در این مدارس صورت بگیرد تا کیفیت آموزشی بیش از پیش ارتقا یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: نگرش جدید می‌تواند باعث تغییرات خوبی در مدارس شاهد شود و با همکاری همه شاغلین در مدارس می‌توانیم شاهد افتخارات بیشتری باشیم. با توجه به شرایط زیست بوم تحصیلی جدید و شیوع ویروس کرونا شاهد هستیم که دانش آموزان و معلمین زمان بیشتری را در فضای مجازی حضور دارند و به لحاظ اهمیتی که مدارس شاهد دارند دانش‌آموزان حاضر در مدارس شاهد شرایط ویژه‌ای نسبت به دیگر دانش‌آموزان دارند که از همه همکاران در حوزه آموزش ابتدایی، متوسطه اول و دوم می‌خواهم با قدرت و قوت مسیر خود را ادامه دهند.

اعتدادی تصریح کرد: باید در زمان فعالیت در آموزش و پرورش اقداماتی انجام دهیم که ماندگار باشد، خانواده‌های بی‌بضاعت شناسایی شوند تا بتوانیم با استفاده از خیرین و دستگاه‌های مختلف به آنها کمک کنیم و در زمینه آموزش به دانش‌آموزان نیز اقدامات مثبتی انجام دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز