مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

سینماها را به گروه دوم شغلی مشاغل انتقال خواهیم داد

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۱:۲۲:۲۷
کد خبر: ۱۱۲۸۷۹۲
سینماها را به گروه دوم شغلی مشاغل انتقال خواهیم داد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: متاسفانه خسارات زیادی به سینماهای استان وارد شده است، به دنبال این هستیم که ردیف سینماها را از ردیف سوم گروه شغلی مشاغل به ردیف دو انتقال دهیم و با این اتفاق، سینماها در وضعیت نارنجی کرونا باز خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در این جشنواره 16 فیلم از ساعت 13 الی 19 در پردیس سینمایی سیتی سنتر و پردیس سینمایی ساحل نمایش داده خواهد شد.

وی ادامه داد: آنچه در این جشنواره برای ما اهمیت دارد، سلامت مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است و به همین دلیل سالن‌ها با 30 درصد ظرفیت فروش بلیط خواهند داشت. در یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان دو سالن به مردم و یک سالن به اصحاب رسانه و هنر اختصاص پیدا کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه همه بلیط‌ها به صورت اینترنتی فروخته خواهد شد، گفت: بلیط‌های یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از طریق سه سامانه ایران تیک، سینما تیکت و گیشه هفت به مبلغ 18 هزار تومان با 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به فروش خواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین معتمدی افزود: در این جشنواره 9 کمیته پشتیبانی، تشریفات، روابط عمومی و اجرایی و ... فعالیت خواهند داشت.

وی با اشاره به برگزاری بخش جنبی جشنواره اظهار کرد: سال‌های پیش شاهد حضور فیلم‌های فیلمسازان اصفهانی بودیم اما در جشنواره امسال با توجه به محدودیت‌های کرونایی، این بخش برگزار نخواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر چگونگی جبران خسارت‌های وارده به سینماها در یکسال گذشته، تصریح کرد: متاسفانه خسارات زیادی به سینماهای استان وارد شده است، به دنبال این هستیم که ردیف سینماها را از ردیف سوم گروه شغلی مشاغل به ردیف دو انتقال دهیم و با این اتفاق، سینماها در وضعیت نارنجی کرونا باز خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز