رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

هر موفقیتی در شهر برگرفته از توجه به کودک است

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۳:۵۲
کد خبر: ۱۱۳۰۷۱۵
هر موفقیتی در شهر برگرفته از توجه به کودک است
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: موضوع مهم، موضوع کودک و توجه به کودک است و طبیعتا هر اتفاقی که در هر شهری رخ میدهد قطعا ماموریت جدیدی برای مردم اتفاق میفتد و همه باید با همفکری این مسائل را به پیش ببریم تا در نهایت موفقیت حاصل بشود

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علیرضا نصر اصفهانی در آیین‌ اهدای اعطای نشان کاندیداتوری‌ شهر دوستدار کودک گفت: با سلام خدمت همه مهمان های عزیز و ارجمند امیدواریم که این نشست که آغاز اتفاق مهمی در شهر اصفهان است بر همه مدیران و مردم عزیز و گرامی میمون باشد.

وی افزود: امروز در اصفهان اتفاق مهمی در حال رقم خوردن است، آن هم ثبت نشان شهر دوستار کودک برای اصفهان است، شهری که از هر جهت شایسته و بایسته این نشان ارزشمند است و پتانسیل های بالایی را دارا است که به عنوان نمونه و الگویی نسبت به دیگر شهر های کشور خودش را نشان دهد. 

نصر اصفهانی گفت: موضوع مهم،  موضوع کودک و توجه به کودک است و طبیعتا هر اتفاقی که در هر شهری رخ میدهد قطعا ماموریت جدیدی برای مردم اتفاق میفتد و همه باید با همفکری این مسائل را به پیش ببریم تا در نهایت موفقیت حاصل بشود و به بهترین شکل باشد که خدشه ای در آینده وارد نکند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه تصریح کرد: بحث کودک یکی از مباحث بسار مهم است. ما در شهر اصفهان باید فضای فیزیکی‌ و کالبدی درست کنیم و علاوه بر آن باید فضای معنوی را نیز آماده نماییم. 

وی گفت: امروز کشور های توصعه یافته کشور هایی هستند که به کودک توجه وافری دارند و هر موفقیتی در شهر برگرفته از توجه به کودک است و باید امر تعلیم و تربیت را به دانش‌آموزان دنبال کنیم تا اتفاقات خوبی تحقق پذیرد.

نصر اصفهانی افزود: امروز به جد توانمند این هستیم که حضورمان حضوری امیدوارانه باشد، امروز با افتخار به عنوان شهری که در خیلی از زمینه ها پیش قدم است و بوده است باید این ماموریت را به خوبی دنبال کنیم و باید به خود ببالیم که شهر اصفهان، کاندید نشان شهر دوستار کودک شده است. 

 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: برای همه کسانی که کوشیدند، آرزوی توفق و سربلندی میکنم و امیدوارم بتوانیم اقداماتی را برای زیست بهتر کودکان فراهم بنماییم و بتوانیم احساس خوبی را از زندگی به کودکان هدیه دهیم.

در ادامه حسینی نیا رییس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک گفت: شهرها تبلور زندگی ساکنان هستند و کودکان روح این زندگی هستند. امروزه کودکان در تحولات مدرن شهری نادیده گرفته شده‌اند، خرسندیم که اصفهان شاهد رویدادی است که در کشور ایران پیشگام بوده است و با همکاری فرابخشی در تمام حوزه های مدیریتی شهری تبریک میگویم، اصفهان در زمینه شهر دوستدار کودک درخشید.

برنامه اصفهان ۱۴۰۰ به منظور دستیابی به اهداف حق شنیده شدن کودکان، برخورداری امنیت و بازی تفریح تلاش کند و امروز بعد سه سال این مهم محقق گشت و امروز نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک به اصفهان اعطا می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز