کشف ۲۴ فقره سرقت باطری در فلاورجان / توقیف ۳۲ هزار لیتر نفت گاز قاچاق در اصفهان

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۱۳۰۹۸۷
کشف ۲۴ فقره سرقت باطری در فلاورجان / توقیف ۳۲ هزار لیتر نفت گاز قاچاق در اصفهان
مهم‌ترین حوادث امروز ۱۴ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۴ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان بیان داشت: در پی افزایش سرقت‌های باطری خودرو‌های سواری سبک و سنگین درشهر "ابریشم"، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان ادامه داد: در بازرسی از محل ۲۴ باطری، یک دریل برقی، ۴ پمپ بالابر، یک دستگاه موتورجوش، یک دستگاه منگنه زن و ۳ سم پاش سرقتی کشف شد.

سرهنگ کاکاوند اظهار داشت: سارق دستگیر شده تاکنون به ۲۴ فقره سرقت باطری و دیگر وسایل و اموال داخل خودرو اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سارقان، مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه فعالیت و جولان به آنان نخواهد داد.

توقیف ۳۲ هزار لیتر نفت گاز قاچاق در اصفهان

سرهنگ کامران ریاحی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند یک کامیون تانکردار در منطقه "شاهپور جدید" اقدام به بارگیری نفت گاز قاچاق کرده و در حال انتقال محموله به یک استان دیگر است که بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم یک گروه از ماموران مجرب به محل مورد نظر اعزام و کامیون تانکردار را شناسایی و متوقف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان ادامه داد: این خودرو ۳۲ هزار لیتر نفت گاز را حمل می‌کرد که راننده مدارک مثبته گمرکی و قانونی مربوطه را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ کامران ریاحی خاطر نشان کرد: هر گونه قاچاق کالا و ذخایر کشور باعث تورم و رکود اقتصادی در کشور می‌شود که از عموم مردم تقاضا می‌شود اخبار مربوطه را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۴۱ کارتن لوازم برقی آرایشی در اصفهان

سرهنگ "کامران ریاحی بیان داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند تعدادی لوازم برقی آرایشی قاچاق در یک انبار تخلیه بار وجود دارد که وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از محل مورد نظر بازرسی شد که ۴۱ کارتن انواع لوازم برقی آرایشی شامل سشوار به، اتو مو، برس حراراتی مو، موزن گوش و بینی همگی خارجی و فاقد مدارک قانونی و مجوز‌های مربوطه کشف شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ ریاحی از دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل او به مراجع قضائی خبر داد و نشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

کشف ۱۰ کیلو مواد مخدر در نایین

سرگرد "هادی کیان مهر در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر ایجاد مرکز خرید و فروش و استعمال مواد مخدر، در یکی از محله‌های شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کارعوامل انتظامی و پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و هماهنگی‌های لازم در یک عملیات موفق در بازرسی منزل و محل پاتوق استعمال ۹ کیلو و ۹۶۰ گرم تریاک، ۴۰ سانت هروئین، ۱۴ گرم و ۹۰ سانت شیشه، یک عدد ترازوی توزین و یک عدد پایپ کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و خاطر نشان کرد: اجرای این طرح‌ها در راستای افزایش امنیت شهروندان و حفظ سلامت جامعه می‌باشد و از شهروندان درخواست می‌شود، در صورت مشاهده هرگونه جرم به خصوص جرائمی از این قبیل که امنیت اجتماعی را به مخاطره می‌اندازد، در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

مهار آتش سوزی کارگاه تولید و تعیر آبگرمکن

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، گفت: در حادثه آتش سوزی در کارگاه تولید و تعمیر آبگرمکن تیم‌های عملیاتی از ایستگاه شماره یک این سازمان به محل اعزام و موفق شدند آتش را مهار و از گسترش آن به دیگر نقاط جلوگیری کنند.

روح الله فدایی افزود: علت حریق پس از بررسی اولیه پرسنل عملیاتی در محل، اتصالی برق تشخیص داده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز