سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

تلاش کردیم از ضدحملات استفاده کنیم

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۸:۳۴:۱۲
کد خبر: ۱۱۳۲۴۲۶
تلاش کردیم از ضدحملات استفاده کنیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌دانستیم ذوب‌آهن در نیمه دوم خیلی فشار خواهد آورد و سعی کردیم تا آن‌جا که می‌توانیم دفاع کنیم و کار دفاعی‌مان را خیلی خوب انجام دادیم و تلاش کردیم از ضد حمله‌ها خیلی خوب استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محرم نویدکیا پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: شهرآور اصفهان همیشه جذاب بود و اکنون هم بینندگان یک بازی بسیار جذاب را شاهد بودند. ما در دقایق اول که در بهترین شرایط ممکن بود به گل رسیدیم و این خیلی به ما کمک کرد. بعد از گل بچه‌های ما عقب بازی کردند و این شانس را به ذوبی‌ها دادند که به ما فشار بیاورند که این کار را هم خیلی خوب انجام دادند و چند تا موقعیت خوب هم داشتیم.

وی ادامه داد: می‌دانستیم ذوب‌آهن در نیمه دوم خیلی فشار خواهد آورد و سعی کردیم تا آن‌جا که می‌توانیم دفاع کنیم و کار دفاعی‌مان را خیلی خوب انجام دادیم و تلاش کردیم از ضد حمله‌ها خیلی خوب استفاده کنیم. موقعیت‌های خیلی زیادی در ضد حملات به دست آوردیم اما خیلی خوب نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. با این‌که در ضد حملات گلزنی کردیم اما فکر می‌کنم باز هم باید بهتر برنامه‌ریزی می‌کردیم و شانس‌های‌مان را تبدیل به گل کنیم. البته ذوب‌آهن هم بازی خیلی خوبی کرد و می‌خواست از این شرایط بیرون بیاید.

سرمربی سپاهان در رابطه با حضور یاسین سلمانی بازیکن ۱۸ ساله سپاهانی‌ها در ترکیب که گلزنی هم کرد گفت: او کاپیتان تیم ملی جوانان است و یکی از استعدادهای خوب تیم ماست. او در آینده می‌تواند یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایران شود و در بهترین تیم‌های دنیا بازی کند اما باید خیلی چیزها را یاد بگیرد و کم کم بتواند به یک فوتبالیست بزرگ تبدیل شود. درست است ۱۸ ساله است اما در آینده می‌تواند فوتبالیست بزرگی شود.

 درباره تعویض‌هایش گفت: بازیکنانی که در این بازی به عنوان جایگزین حضور داشتند، بسیار خوب بازی کردند و واقعا در اختیار تیم‌شان بودند و سعی کردند تا آن‌جا که می‌توانند به تیم کمک کردند. سعی کردیم با تعویض‌های‌مان از بازیکنان سرعتی‌مان بیشتر استفاده کنیم و از هر ۵ تعویض‌مان تشکر می‌کنم و این نشان می‌دهد تیم ما از لحاظ ساختاری دارد به جای خوبی می‌رسد و این برای من خوشحال کننده است.

به گزارش برنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان بعد از ظهر امروز و از ساعت ۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان سپاهان با نتیجه ۳ بر یک پیروز میدان شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز