کشف یک تُن و ۴۸۰ کیلو مواد افیونی در عملیات نصر۱۱

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۱:۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۱۳۶۳۶۲
کشف یک تُن و ۴۸۰ کیلو مواد افیونی در عملیات نصر۱۱
جانشین فرمانده انتظامی استان از انهدام 3 باند قاچاق و کشف یک تُن و 480 کیلو انواع مواد افیونی در عملیات نصر112 توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ محمدرضا هاشمی فر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود از فعالیت 3 باند در زمینه قاچاق مواد مخدر  ازشرق کشور به مرکز مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا عملیاتی تحت عنوان "نصر 112" در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان طراحی و پس از چند روز اقدام اطلاعاتی اجرا و در نهایت 3 باند قاچاق مواد افیونی حین عبور از منطقه شرق این استان شناسایی و با اقدام به موقع ماموران متوقف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات در مجموع 6 دستگاه خودروی سواری توقیف، 18 قاچاقچی دستگیر و یک تُن و 480 کیلو مواد افیونی شامل یک تُن و 438 کیلو تریاک، 23 کیلو حشیش و 15 کیلو و 400 گرم هروئین کشف شد.

این مقام انتظامی در ادامه از انهدام 85 باند قاچاق و کشف 46 تُن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: میزان کشفیات مواد مخدر پلیس استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد رشد داشته است.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به اشرافیت و هوشمندی بالای ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطر نشان کرد: برنامه ها و طرح های مقابله با باندها و شبکه های کلان قاچاق مواد افیونی و برخورد با توزیع کنندگان خُرد این گونه مواد با جدیت و قاطعیت تمام تداوم دارد و افرادی که در این زمینه فعال هستند مطمئن باشند که مسیرهای استان برای آنان امن نخواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز