مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر:

فصل جدید فعالیت سینماهای استان اصفهان آغاز شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۵:۲۲:۴۳
کد خبر: ۱۱۳۶۶۱۸
فصل جدید فعالیت سینماهای استان اصفهان آغاز شد
مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر اظهار کرد: فصل جدیدی از فعالیت سینماها آغاز شده است و به زودی فیلم های جدیدی بر پرده سینما نمایش داده می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محمد پناهی نژاد افزود: سال 99 سال سختی برای سینما بود اما امروز پس از پشت سر گذاشتن یک سال سخت و بدون مخاطب، سینماها وارد مرحله جدیدی از فعالیت می شوند.

وی ادامه داد: 4 هزار و 505 مخاطب در 8 روز جشنواره در پردیس سینمایی سیتی سنتر حضور پیدا کردند که طبق آمار رسمی 969 مخاطب فقط در آخرین روز جشنواره در پردیس سینمایی سیتی سنتر حضور داشتند.

پناهی نژاد تاکید کرد: فعالیت سینماها در ایام جشنواره فجر نشان داد سینماها می توانند از امن ترین مکان های اجتماعی برای شهروندان باشند و امیدواریم به زودی شاهد حضور گسترده و البته همراه با سلامتی شهروندان در سینماها باشیم.

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر با اشاره به آغاز فصل جدیدی از فعالیت سینماها عنوان کرد: سینماها با 4 فیلم سینمایی، 5 فیلم خارجی و بیش از 20 فیلم هنرو تجربه در حال فعالیت هستند و به زودی 3 فیلم دیگر نیز به اکران سینماها اضافه می شود که امیدواریم مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

به گفته پناهی نژاد فیلم های «آقای سانسور»، «شنای پروانه»، «دیدن این فیلم جرم است» و فیلم کودک «پیشی میشی» هم اکنون بر روی پرده سینماست و به زودی فیلم های «آنجا هم باران می بارد» به کارگردانی نادر طریقت، «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک نژاد  و «آن شب » کورش آهاری روانه اکران خواهند شد.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی سالن های سینما و استفاده از 50 درصد ظرفیت سالن ها افزود: جشنواره فیلم فجر نشان داد سینماها می توانند مکان هایی امن و سالم برای تفریح مردم در این روزهای سخت و پراسترس باشند تا مردم بتوانند لحظات خوشی را با سلامتی در کنار هم باشند. در همین راستا پردیس سینمایی سیتی سنتر جهت رعایت هرچه کامل تر پروتکل های بهداشتی و رفاه حال شهروندان همچون ایام جشنواره فجر از 30 درصد ظرفیت سالن ها استفاده کرده و سلامت شهروندان را در اولویت قرار داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز