صدرنشینی سپاهان با شکست استقلال

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۸:۳۶:۲۴
کد خبر: ۱۱۳۶۷۰۳
صدرنشینی سپاهان با شکست استقلال
تیم‌های استقلال و سپاهان در چارچوب هفته پانزدهم از ساعت 17:10 به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان سپاهان با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، تیم های سپاهان اصفهان و استقلال تهران تیم‌های اول و دوم جدول از ساعت 17:10 امروز، در حساس ترین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند.

استقلال که با ۲۶ در صدر جدول لیگ‌برتر قرار دارد برای ثبت صدرنشینی خود نیاز به پیروزی داشت و در آن‌سوی میدان نیز سپاهان با ۲۵ امتیاز برای رسیدن به صدر جدول باید از سد استقلال می‌گذشت.

سپاهانی‌ها در نیمه نخست بازی را بهتر آغاز کردند و توانستند فشار زیادی به حریف خود وارد کنند.

سپاهان در دقیقه ۱۴ با فشارهای زیاد خود توانست به نخستین گل خود دست پیدا کند.

سپاهان از سمت راست توسط حسینی با یک ارسال زمینی روی به دهانه دروازه استقلال باعث شد تا به عارف غلامی برخورد کند و پس از برخورد به مدافع استقلال مقابل سجاد شهباززاده قرار گرفت و مهاجم سپاهانی ها با یک ضربه مطمئن این پاس را تبدیل به گل اول تیمش کرد.

پس از این گل بازهم سپاهان بازی را در دست داشت و توانست فشارهای خود را بر حریف حفظ کند.

ارسال خوب سروش رفیعی از روی ضربه آزاد  بدون برخورد به پای کسی و با برخورد به زمین و تغییر مسیر مستقیما وارد دروازه مظاهری شد.

سپاهان که در نیمه نخست با دو گل از حریف خود پیش افتاده بود در نیمه دوم سعی بر حفظ روند بازی و نتیجه کرد.

استقلالی‌ها با این اقدام سپاهان بیشتر صاحب توپ و میدان بودند اما حملات آن ‌ها با دفع مدافعین همراه بود و راه به جایی نبرد تا بازی با همان نتیجه دو بر صفر به سود زردپوشان اصفهانی به پایان برسد و با ۲۸ امتیاز به صدر جدول لیگ برسد.

حواشی این دیدار به شرح زیر است:

* در آغاز بازی سیاوش یزدانی، عارف غلامی و ارسلان مطهری به سمت سپاهان رفتند و با کادر فنی این تیم خوش و بش کردند. از تیم مقابل نیز سجاد شهباززاده، امید نورافکن و  محمد محبی به سمت نیمکت استقلال رفتند.

* سجاد شهباززاده با زدن گل اول سپاهان، تعداد گل های خود را به عدد 12 رسانده و جایگاه خود در صدر جدول گلزنان را مستحکم تر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز