با اشتباهات بچگانه شکست خوردیم

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۹:۴۰:۳۹
کد خبر: ۱۱۳۶۷۱۳
با اشتباهات بچگانه شکست خوردیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان در این بازی تمرکز لازم را نداشتند و متاسفانه به همین دلیل گل‌هایی دریافت کردیم که بچگانه بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محمود فکری سرمربی استقلال پس از شکست تیمش برابر سپاهان اظهار کرد:‌ باید به تیم سپاهان تبریک گفت. بازیکنان در این بازی تمرکز لازم را نداشتند و متاسفانه به همین دلیل گل‌هایی دریافت کردیم که بچگانه بود. در نیمه اول و در نیمه دوم می‌توانستیم به گل برسیم و حتی برنده باشیم اما سه امتیاز این بازی را از دست دادیم و بچگانه رفتار کردیم.

وی درباره استفاده مدافعان در ترکیب تیمش عنوان کرد: مجدداً شکست خوردیم و چنین اظهارات کارشناسانه‌ای شروع شد!‌ زمانی که پیروز می‌شویم چنین سوالاتی مطرح نمی‌شود. این بازی را با سه دفاع در نیمه دوم شروع کردیم و موقعیت‌سازی کردیم اما روز بد بازیکنان ما بود. تیم ما تمرکز لازم برای این بازی نداشت. کادر فنی تلاش می‌کند تیم را برای بازی آماده کند اما دلایل مختلف باعث می‌شود آمادگی لازم به دست نیاید.

فکری در واکنش به سوالی درباره تغییرات در ترکیب تیمش کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرد و گفت: سوال‌ها، سوال‌هایی است که در جایگاه خودش نیست. زمان‌هایی که ما بازی را می‌بریم، این سوال‌ها پیش نمی‌آید اما زمانی که ما می‌بازیم شاهد این سوالات هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز