نیمه اول فوق‌العاده بودیم/ تعریف زیادی از تیمم اشتباه است

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۲۰:۰۳:۴۱
کد خبر: ۱۱۳۶۷۲۲
نیمه اول فوق‌العاده بودیم/ تعریف زیادی از تیمم اشتباه است
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و در زمین کیفیت خوبی ارائه دادیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محروم نویدکیا  سرمربی سپاهان پس از پیروزی تیمش برابر استقلال اظهار کرد: بازی بسیار خوبی انجام دادیم. معتقد هستم در نیمه اول، خیلی خوب بازی کردیم و در زمین کیفیت خوبی ارائه دادیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. اگر واقع‌بینانه بگویم، نیمه اول فوق‌العاده‌ای داشتیم و باید از تک تک بازیکنان تشکر کنم. در نیمه دوم سعی کردیم خوب دفاع کنیم و سعی کردیم در نیمه دوم فضاها را پوشش دهیم و یک بازی منطقی ارائه دهیم.

وی ادامه داد: در توپ‌های سوم و چهارم عملکرد خوبی در زمین داشتیم. تیم ما در این بازی عملکرد خیلی خوبی داشت. می‌دانم به خاطر فوتبالی که سپاهان ارائه می‌دهد، مقداری در کار دفاع تیمی مشکل دارد که ما سعی کردیم در چند هفته گذشته بهتر عمل کنیم. در بازی برابر ذوب‌آهن بهتر عمل کردیم و در بازی برابر استقلال، عملکرد خوبی در دفاع داشتیم. هافبک‌های ما در این بازی نیز فضاهای بین خودشان و مهاجم‌های تیم خوب پوشش دادند اما ما مشکلاتی داریم که باید برطرف کنیم.

نویدکیا افزود: ما یک راهی را شروع کردیم و باید آن را ادامه دهیم. اگر بخواهم زیاد از حد از تیمم تعریف کنم، اشتباه است. اوایل تیم مشکلات زیادی داشت اما سعی می‌کنیم مسیر خود را ادامه دهیم. امیدوارم بتوانیم راهکارهای خوبی ارائه دهیم و بتوانیم کیفیت خوبی به نمایش بگذاریم.

سرمربی سپاهان درباره استفاده از بازیکنان تیمش در پست غیرتخصصی‌شان گفت: اگر روزی حس کنم این کار باید انجام بدم، دست به این حرکت خواهم زد اما اولویت این است که هر بازیکن در پست خودش باشد.

وی درباره جذب بازیکن در نیم فصل گفت: اگر کسی از تیم من جدا نشود، بازیکنی جذب نمی‌کنم. سبک بازی تیم را من دوست دارم. اگر بازیکنی نخواهد در تیم بماند، می‌تواند برود. اگر بازیکنی جذب کنیم که سپاهان را دوست داشته باشد اما چند مرحله از آن بازیکن جدا شده پایین‌تر باشد، آن بازیکن پیشرفت کند.

نویدکیا افزود: اوایل فصل شرایط خوبی نداشتیم و مشکلاتی داشتیم اما به مرور زمان سعی کردیم بهتر شویم و از هفته پنجم به بعد سعی کردیم بهتر باشیم و احساساتی تصمیم نگیریم و با همکاران درباره این مسائل صحبت‌های زیادی کردیم و توانستیم خوب عمل کنیم.

وی در پایان گفت: ما سعی می‌کنیم تمام بازی‌های لیگ را آنالیز کنیم و نقاط ضعف و قوت تیم‌ها را پیدا کنیم. در این زمینه تا حدودی موفق بودیم اما باید بیش‌تر تلاش کنیم. من این برد را به هواداران سپاهان تقدیم می‌کنم که با اتفاقات پیش آمده، به خاطر تیم‌شان تا هتل تیم آمدند. امیدوارم تا پایان مسیر از تیم حمایت کنند. با یک باخت یا با یک برد هیچ چیزی زیر و رو نمی‌شود و باید اصولی پیش رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز