دستگیری سارقان اماکن خصوصی درفلاورجان/امحای ۱۸۸ میلیارد کالای قاچاق در اصفهان

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۹:۰۹
کد خبر: ۱۱۴۱۰۸۵
دستگیری سارقان اماکن خصوصی درفلاورجان/امحای ۱۸۸ میلیارد کالای قاچاق در اصفهان
مهمترین رویدادهای خبری نیروی انتظامی را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان بیان داشت:درپی وقوع چندین شکایت مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی از شهروندان موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی افزود: کارگاهان پلیس آگاهی با جمع آوری ادله و مستندات شاکیان و انجام اقداماتی خاص هویت سارقان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان اینکه کارگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی درعملیات جداگانه ۲ سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کردند تصریح کرد: سارقان به ۲۴ فقره سرقت اعتراف و تحویل مراجع قانونی شدند.

سرهنگ" محمدرضا هاشمی فر جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر آتش زدن کالا‌های خارجی قاچاق که مشابه آن در داخل تولید می‌شود این موضوع به صورت جدی همواره در دستور کار فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار داشته است.

وی افزود: در این رابطه با تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه پلیس امنیت اقتصادی استان، ۱۲۰ تُن کالای خارجی قاچاق مکشوفه که بیشتر شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی، پوشاک، لوازم التحریر، سیگار و... بودند طی ۲ مرحله در سال جاری به آتش کشیده شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش این کالا‌ها را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۸۸ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: قاچاق کالا، یکی از اصلی‌ترین موانع بر سر تحقق شعار جهش تولید است که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مطرح شده و نیروی انتظامی هم از جمله دستگاه‌هایی است که نقش بی بدیلی را در مبارزه با این پدیده نامیمون برعهده دارد و اقدامات قابل توجهی را نیز انجام داده و دست دانه درشت‌های قاچاق کالا را کوتاه کرده است.

این مقام انتظامی به نقش و مشارکت مردم در امر مبارزه با قاچاق کالا نیز اشاره کرد و گفت: از مردم انتظار داریم هرگونه اطلاعاتی از تهیه و توزیع قاچاق کالا دارند مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار ماموران پلیس قرار دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

۱۲۰ کیلو تریاک در گاوصندوق‌های قفل شده

سروان "روح اله فاطمی بیان داشت: ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان حین گشت زنی در محور "تالاب گاوخونی" به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار گاوصندوق مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های انجام شده از این خودرو بازرسی شد که ۱۲۰ کیلو تریاک که در گاوصندوق‌ها جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده یگان تکاوری پلیس اصفهان با اشاره به اینکه در این راستا یک سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد بیان داشت: نیروی انتظامی تمام توان خود را برای مقابله با سوداگران مرگ در اقصی نقاط کشور به کار گرفته و هر ساله شهدای زیادی را در این مسیر تقدیم می‌کند که امید است مردم عزیز نیز با پلیس همکاری و اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اعتراف سارق قطعات خودرو در نجف آباد

سرهنگ "محمدحسین باباکلانی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در مناطق مختلف شهر "نجف آباد"، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری ۱۷ نیمه شب گذشته حین گشت زنی، فردی را در حال بازکردن کاپوت یک دستگاه خودرو مشاهده و طی عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد ادامه داد: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شد به ۲۰ فقره سرقت قطعات خودرو در شهر "نجف آباد" اعتراف کرد.

سرهنگ باباکلانی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست، از پارک خودرو در محل‌های تاریک و کم تردد خودداری و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مانند قفل مرکزی و دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز