استاندار اصفهان در افتتاحیه مجتمع کشت و دامپروری ققنوس:

با وجود تحریم و شرایط کرونا واحدهای کشاورزی و دامپروری بسیاری در اصفهان افتتاح شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۲:۱۲
کد خبر: ۱۱۴۸۴۴۲
مجتمع کشت و دامپروری ققنوس با حضور استاندار اصفهان، فرماندار تیران کرون، رئیس سازمان جهاد کشاورزى و مسئولان منطقه‌ای افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس رضایی در این مراسم گفت: برغم تحریم‌ها و شرایط سخت ناشی از کرونا توسعه و پیشرفت در بخش‌های مختلف صورت گرفته است اما در خارج دشمنان تخریب می‌کنند و برخی در داخل بر اساس سلیقه سیاسی این اقدام را همراه با توهین و اهانت انجام می دهند.

وی ادامه داد: بین نقد و توهین فاصله وجود دارد و اهانت مغایر با ارزش‌های دینی و اعتقادی بوده و روحانیون از گذشته تا به امروز مردم را به رعایت حق و حقوق دیگران و دوری از اخلاق زشت مثل اهانت توصیه کرده اند اما برخی نسبت به این موضوع بی توجه هستند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه ۲۰۰ کارخانه تعطیل این استان فعال شده اند، تصریح ‌کرد: باوجود تحریم و شرایط کرونا علاوه بر فعال‌سازی مراکز تعطیل، واحدهای تولیدی جدیدی مثل گلخانه‌ها راه‌اندازی شده که همه مصداق جهش تولید و اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه دغدغه همه مسوولان نظام خدمت به مردم و رفع چالش‌های جامعه است، اظهارداشت: با وجود شرایط سخت اقتصادی مردم صبر کردند و مسوولان در هر رده ای برای حل این نگرانی و سختی‌ها تلاش می‌کنند.

وی در بخشی از سخنان خود به توسعه گلخانه‌ها و بخش‌های تولیدی و گردشگری تیران و کرون اشاره و اضافه کرد: این شهرستان در چند سال اخیر روند رو به توسعه ای داشته و آینده خوبی را خواهد داشت.

این مزرعه با مساحت ٤٨٠٠ متر مربع باظرفیت ١٢٠٠ شترمرغ مولد و پروارى ، سرمایه گزارى ١٠٠ میلیارد ریال و ١٧ نفر شاغل در روستاى عزیز آباد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز