شهردار اصفهان:

همواره به دنبال تکریم از زحمات یک ساله کادر درمان هستیم

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۵:۵۹
کد خبر: ۱۱۵۱۹۴۰
همواره به دنبال تکریم از زحمات یک ساله کادر درمان هستیم
شهردار اصفهان گفت: آنچه برای تقدیر از کادر درمان فراهم شده است یک وظیفه بوده و در مقایسه با کاری که آن‌ها کردند اصلاً قابل مقایسه نیست؛ همواره دنبال آن هستیم که بتوانیم آن‌ها را گرامی داشته، تکریم کرده و از زحماتشان تقدیر کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ قدرت‌الله نوروزی صبح امروز با حضور در یکصد و شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که با آئین قدردانی از کادر درمان بیمارستان‌های درگیر کرونا همراه بود، با تقدیر از کادر درمان برای اقداماتی که جهت مقابله با کرونا انجام دادند، اظهار کرد: شهرداری اصفهان توانست در وضعیت کرونایی جامعه، در کنار کادر درمان برای رسیدن مردم به شرایط مساعد تلاش کند که از این جهت خوشحال هستیم.

وی افزود: در یک سال گذشته نبردی بزرگ بین انسان‌ها و کرونا درگرفت و شاید هیچ‌کس بیشتر از کادر درمان در خدمت‌رسانی به مردم، این چنین نقش غیرقابل وصف ایفا نکرد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: آنچه برای تقدیر از کادر درمان فراهم شده است یک وظیفه بوده و در مقایسه با کاری که آن‌ها کردند اصلاً قابل مقایسه نیست؛ همواره دنبال آن هستیم که بتوانیم آن‌ها را گرامی داشته، تکریم کرده و از زحماتشان تقدیر کنیم.

وی با بیان اینکه در شهر از نزدیک شاهد زحمات ایثارگرانه کادر درمان بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: وقتی سخن از عمل ایثارگرانه می‌شود یعنی فرد از همه چیز خود گذشته تا دیگری را در امان نگه دارد؛ با دیدن بیمارستان‌ها و گزارش اقدامات، اذعان داریم که در یک سال گذشته کادر درمان همچون رزمندگانی که زمانی بر مین می‌رفتند تا راه را برای دیگران بگشاید عمل کردند.

نوروزی خطاب به نمایندگان کادر درمان اصفهان که در صحن علنی شورا حضور داشتند، گفت: شما در یک برهه تاریخی استقامت کردید، این استقامت بر لوح زرین تاریخ بشری ثبت شده و با اقدامات جهانی هماهنگ خواهد بود.

وی ادامه داد: شما برای درمان بیماران مبتلا به کرونا اقدام و ایثار کردید و برخی همکاران خود را در این راه از دست دادید، اما یقین داریم استوار، تا مهار کامل کرونا این مسیر را ادامه می‌دهید؛ به همه شما خسته نباشید می‌گویم و از تلاش‌هایتان تقدیر می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز