در تعطیلات عید توانستم ایده‌هایم را به بازیکنان بگویم/ امروز هیچ موقعیتی به حریف ندادیم

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۴:۲۴:۴۷
کد خبر: ۱۱۵۹۴۸۵
در تعطیلات عید توانستم ایده‌هایم را به بازیکنان بگویم/ امروز هیچ موقعیتی به حریف ندادیم
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید زمانی که به تیم اضافه شدم زمانی برای تمرین نداشتیم و 5 روز یکبار بازی انجام می‌دادیم اما اکنون توانستیم ایده‌مان در فوتبال را به بازیکنان بگوییم.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان؛ مجتبی حسینی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: فکر می‌کنم از دقیقه اول تا آخر بر بازی مسلط بودیم و ذوب‌آهن در هیچ مسابقه‌ای در این فصل به اندازه امروز خلق موقعیت نکرده بود. هرچند که متاسفانه نتوانستیم اما از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم. نتیجه یک بر صفر همیشه نتیجه‌ای خطرناکی است اما خدا را شکر با یک بازی مقتدرانه که به حریف هیچ موقعیتی ندادیم پیروز شویم.

وی ادامه داد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که روز سوم فروردین در تمرینات پرفشاری که داشتیم بودند و بازیکنان با دل و جان برای تیم کار کردند. این پیروزی را به هواداران و کارگران خوب ذوب آهن تقدیم می‌کنم.

سرمربی ذوب آهن در خصوص اینکه از اردویی که در تعطیلات برگزار کردند راضی بودید یا خیر گفت: بله در سال جدید اردوی 5 روزه‌ای داشتیم که 9 جلسه تمرین کردیم و یک بازی تدارکاتی هم داشتیم. چون زمانی که به تیم اضافه شدم زمانی برای تمرین نداشتیم و 5 روز یکبار بازی انجام می‌دادیم. اما اکنون توانستیم ایده‌مان در فوتبال را به بازیکنان بگوییم و بعد از این مسابقه نیز 12 روز فرصت داریم تا بیشتر با بازیکنان کار کنیم چراکه تیم از نظر بدنی کمی عقب بود و می‌توانیم در این مدت تمرینات خوبی داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز