با اختلاف گل می‌توانستیم سپاهان را شکست دهیم

۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۵:۲۷
کد خبر: ۱۱۷۶۷۸۴
با اختلاف گل می‌توانستیم سپاهان را شکست دهیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید در روزی که تیمش می‌توانسته با اختلاف گل برابر سپاهان پیروز شود نتیجه این دیدار را به راحتی با تساوی به پایان رساندند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، یحیی گلمحمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر سپاهان که با نتیجه تساوی به پایان رسید؛ اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم و مصمم به کسب سه امتیاز بودیم. موقعیت‌های خوبی در هر دو نیمه برای پیروزی در این بازی داشتیم. معتقدم بعد از گلی که به ثمر رساندیم از موقعیت‌هایی که می‌شد به گل‌های بیشتری دست پیدا کرد به راحتی گذشتیم.

وی افزود: تصمیمات بهتری باید در خط حمله می‌گرفتیم و فکر می‌کنم عدم گلزنی‌های بیشتر علت دریافت گل تساوی برابر سپاهان بود. به بازیکنان خودم با توجه به شرایط سختی که در جام باشگاه‌های آسیا داشتیم افتخار می‌کنم. تمرکز و انگیزه خوبی برای پیروزی در این بازی داشتند و به تک تک بازیکنان خداقوت می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: حیف شد که نتوانستیم برابر سپاهان به پیروزی برسیم و نتیجه با تساوی به پایان رسید درصورتی که می‎توانستیم با اختلاف گل برابر این تیم پیروز باشیم. تیم داوری نیز تحت تاثیر بازی قرار گرفته بود. در نیمه اول داوری می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد اما این اتفاق نیافتاد. ضمن اینکه در نیمه دوم خطاهایی را برای تیم حریف به راحتی گرفت اما برای ما از خطا عبور می کرد. در مجموع بازی خوبی از هر دو تیم و به صورت ویژه تیم ما شاهد بودیم.

وی درباره اینکه آیا بازیکنانش در بازی امشب اتلاف وقت داشتند یا نه عنوان کرد: تیم ما در بازی امروز 3 مصدوم داد و هیچ وقت من به بازیکنانم اتلاف وقت دستور نمی‌دهم و ذات بازی آن‌ها نیز نیست. هیچ موردی از تیم ما نمی‌توانید پیدا کنید و در بازی امروز نیز تا آخرین لحظه برای پیروزی برابر سپاهان جنگیدند. 

گل‌محمدی در پایان گفت: اتفاقات پیش از شروع بازی ما و بازیکنان را تحت تاثیر قرار داد. با توجه به اتفاقات پیش از شروع بازی طبیعی است که بازیکن در شروع بازی تحت تاثیر اتفاقات بازی می کند. اتفاقات پایان بازی ادامه جریان مقابل هتل و مسیر بود. بازیکنانم با تمامی بازیکنان سپاهان رفاقت‌های دیرینه دارند و تمامی این اتفاقات بنظرم طبیعی بود اما زیبنده دو تیم نبود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز