سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

اتلاف وقت برای کسب یک امتیاز فاجعه بار است

۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۲:۳۲:۳۵
کد خبر: ۱۱۷۶۷۸۶
اتلاف وقت برای کسب یک امتیاز فاجعه بار است
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برای ما که ادعا می کنیم در آسیا بهترین هستیم؛ اتلاف وقت برای کسب یک امتیاز فوق‌العاده عجیب و فاجعه بار است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پرسپولیس که با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ اظهار کرد: بازی از دید من در نیمه اول پایاپای بود و نسبت به دیدارهای گذشته خودمان خیلی سرحال نبودیم و مقداری از آن در چنین بازی‌هایی که تیم‌های اول و دوم لیگ باهم بازی می‌کنند طبیعی بود. کمی فشار روی بازیکن، کادر و داوران وجود دارد که طبیعی است. نیمه دوم نیز از نظر موقعیتی دیداری معمولی بود اما از نظر دوندگی بازی سنگینی بود.

وی افزود: تا زمانی که گل نخورده بودیم بازی خیلی معمولی بود، اما بعد از اینکه گل را دریافت کردیم، بازی خوبی انجام دادیم و فرصت‌های خوبی خلق کردیم. چند صحنه مشکوک هم بود که نمی خواهم درمورد آ‌‌ن‌ها صحبت کنم. کارشناسان گفتند که پنالتی بود که برای من این موضوعات مهم نیست. مهم برای من این است که بعد از گلی که خوردیم خوب به بازی برگشتیم. از فضاها به خوبی استفاده کردیم و به گل رسیدیم که بنظرم بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادیم. در نهایت از لحاظ موقعیتی بازی زیبایی نبود، اما طبیعی است که چنین بازی‌ها از نظر دوندگی و درگیری‌های فیزیکی فوق‌العاده قوی باشد.

نویدکیا درخصوص مشکلاتی که برای حضور اتوبوس تیم سپاهان هنگام حضور در ورزشگاه رخ داد، خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ام و نمی‌دانم چگونه باید این مشکل را حل کرد. امروز 70 دقیقه در مسیر ورزشگاه بودیم. این موضوع برای تیم خیلی سخت است. نمی‌دانم چگونه باید از هواداران خواهش کنم که شرایط را برای ما بهتر کنند. آن‌ها دوست دارند تیم را ببینند و ابراز احساسات کنند که البته حق هم دارند، اما باید درک کنند محدودیت‌هایی برای حضور آن‌ها در ورزشگاه وجود دارد. طی کردن مسیر 20 دقیقه‌ای در مدت 70 دقیقه برای ما سخت است. از هواداران خواهش می‌کنم مقابل هتل ابراز احساسات کنند و اجازه دهند اتوبوس زودتر به ورزشگاه برسد. این موضوع ما را اذیت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درمورد درگیری ایجاد شده در تونل و مقابل رختکن در پایان مسابقه اظهار کرد: من در پایان بازی رفتم که با داوران دست بدهم و متوجه نشدم چه شد. طبق شنیده‌هایی که دارم گویا یکی از بازیکنان پرسپولیس درگیری و حاشیه‌ها را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: می‌خواهم یک نکته را بگویم و شاید خیلی‌ها از این گفته من راضی نباشند، اما چون خودم دیدم و شنیدم برایم عجیب بود که از روی نیمکت پرسپولیس به بازیکنان می‌گفتند روی زمین بیافتند. این موضوع از سمت نیمکت تیم با قدمت پرسپولیس و برای کسب یک امتیاز خیلی برایم فوق‌العاده عجیب بود و برای ما که ادعا می کنیم در آسیا بهترین هستیم فاجعه بار محسوب می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز