چهاردهمین نمایشگاه طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ‌ها، ماشین آلات در اصفهان گشایش یافت

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۶:۵۲:۱۳
کد خبر: ۱۱۸۴۶۱۵
چهاردهمین نمایشگاه طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ‌ها، ماشین آلات در اصفهان گشایش یافت
چهاردهمین نمایشگاه طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ‌ها، ماشین آلات و صنایع وابسته چهارشنبه پنجم خرداد ۱۴۰۰ به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ این نمایشگاه که با حضور ۷۰ شرکت کننده از ۶ استان کشور برپا شده است به ارائه جدیدترین دستاوردهای شرکت‌ها و موسسه‌های فعال در حوزه طلا، جواهرات، سنگ‌های زینتی و ماشین‌آلات ساخت طلا می‌پردازد.

چهاردهمین نمایشگاه طلای اصفهان، ۶ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی وسعت دارد و نمایندگانی از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، یزد، فارس و خوزستان در آن حضور دارند.

همچنین سازندگان و فعالان صنعت طلا، جواهرات و ماشین‌آلات از کشورهای عراق و ترکیه نیز مهمان این نمایشگاه هستند.

تولیدکنندگان ماشین‌آلات ساخت طلا و جواهر، گالری‌های معتبر و مطرح حوزه طلا و جواهرات، تولیدکنندگان طلا، انجمن‌ها و اتحادیه‌ها، تولیدکنندگان و ارائه‌کنندگان خدمات امنیتی و حفاظتی در حوزه طلا، فروشندگان سنگ‌های زینتی و فعالان حوزه حمل و نقل طلا و جواهرات در نمایشگاه طلای امسال اصفهان حضور دارند و توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

در این دوره نمایشگاه، برنامه‌های جانبی مهمی نیز برگزار می‌شود که اهمیت و اعتبار نمایشگاه طلا را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

برگزاری میز تخصصی طلا و برگزاری نشست تخصصی اتحادیه‌های طلای سراسر کشور از جمله برنامه‌های جانبی نمایشگاه طلای اصفهان خواهد بود.

هدف از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه طلا در اصفهان، آشنایی تولیدکنندگان، صادرکنندگان و ارائه دهندگان خدمات با محصولات و ماشین آلات و تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نو در صنعت طلا، جواهر و سنگ‌های قیمتی، معرفی محصولات تولیدی و فناوری‌های داخلی، دسترسی به سلائق مصرف کنندگان داخلی و خارجی، ایجاد رقابت در تولید، صادرات و خدمات، آشنایی با چرخه صنعت طلا و جواهر و نقره و سنگ‌های قیمتی، اکتشاف، استخراج، انتقال، فرآوری، طراحی،تولید و بسته بندی و عرضه خدمات است.

چهاردهمین نمایشگاه طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است و از ساعت ۱۰ تا ۱۸  پنجم تا هشتم خردادماه ۱۴۰۰ در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپاست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز