بیش از ۵۰ مورد محبوسی در آسانسور به دلیل قطعی برق

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۰۹:۴۷:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۲۷۹۰
بیش از ۵۰ مورد محبوسی در آسانسور به دلیل قطعی برق
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ترافیک حوادث ناشی از محبوس شدن شهروندان اصفهانی در آسانسورها خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا د ر اصفهان؛ آتشیار فرهاد کاوه آهنگران در این خصوص گفت : همکارانم در واحد عملیات روز پر کاری را پشت سر گذاشتند چرا که علاوه بر امداد رسانی جهت حریق و حوادث روزانه ، به بیش از ۵۰ مورد اعلام حادثه محبوس شدن شهروندان در آسانسورهای سطح شهر امداد رسانی گردند .

کاوه آهنگران ادامه داد : قطع برق در سیستم عملیاتی آتش نشانی اصفهان هم تاثیر گذاشته و آتش نشانان را با ترافیک سنگین امداد رسانی روبرو کرده است .

وی افزود : خوشبختانه با تدابیر ویژه سازمان و مدیریت صحیح ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان ، هیچگونه تاخیر و کوتاهی در امداد رسانی به شهروندان صورت نگرفت و در کوناهترین زمان ممکن به تمامی درخواستهای شهروندان امداد خواه رسیدگی شد و مشکلی در این زمینه با تلاش ویژه آتش نشانان به وجود نیامد .

آتشیار کاوه اهنگران از مدیران محترم ساختمانهای مسکونی و مجتمع های تجاری و اداری درخواست کرد با تهیه کلید مخصوص درب آسانسور و آموزشهای لازم ، ما را در ارائه خدمات مطلوب تر یاری فرمایند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز