رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان نائین ایجاد می‌شود

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۶:۰۵:۳۱
کد خبر: ۱۲۰۳۶۴۰
دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان نائین ایجاد می‌شود
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در نشستی صمیمانه با انجمن کارآفرینان نائین و مقامات محلی ضمن شنیدن نظرات و دغدغه‌های آنها از ایجاد دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، درنشست عصرانه کاری اتاق بازرگانی اصفهان با انجمن کارآفرینان نائین این گردهمایی را فرصت مغتنمی برای پارلمان بخش خصوصی اصفهان دانست و اظهار داشت: نخستین سفر شهرستانی مسئولان اتاق بازرگانی اصفهان پس از شیوع بیماری کرونا به شهرستان نائین بود و تصمیم گرفتیم دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان را در این شهرستان دایر کنیم.

مسعودگلشیرازی افزود: در این سفر از نزدیک شاهد بودیم جایی که سیاست‌های بالادستی درست باشد بخش خصوصی چگونه از ظرفیت‌های موجود به‌خوبی بهره مند خواهدشد. وهمین امرموجب اتخاذ تصمیم ایجاد شبکه سازی میان اعضای اتاق بازرگانی علی الخصوص شهرستان‌هایی که از مرکز استان فاصله دارند ،گردید.

ایجاد دفاتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در خوانسار و گلپایگان

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به افتتاح دفاتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در خوانسار و گلپایگان ابرازامیدواری کردبا  ایجاد دفتر نمایندگی اتاق در نائین و 4 شهرستان دیگر استان ، ضمن ارتباط موثر با فعالان اقتصادی، بتوان خدمات مشترک بومی‌ سازی شده به هر منطقه ارائه داد .

گلشیرازی در ادامه با بیان اینکه در گذشته جامعه از وجود بازاریان متدیّنی بهره می برد که جامعه از تمکن مالی و اجتماعی آنها به نحو احسن منتفع می گردید افزود: این ظهور وبروز اجتماعی کمرنگ ترشد. و به منظور بازگشت فعالان اقتصادی به جایگاه اصلی خود و انتفاع جامعه از وجود آنها، براساس دکترین اتاق نسل 3 ،اقداماتی در حال اجراست .

وی ایجادزیرساخت هایی در حوزه کرونا در 4 بخش بهداشت، درمان، آموزش و بسته‌های معیشتی را سرآغاز اقدامات بسیار بزرگی در استان و کشور بیان کرد.

گلشیرازی با اشاره به سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی اصفهان در پروژه‌های زیرساختی اصفهان اظهار داشت: این پروژه ها نه تنها توسعه استانی بلکه توسعه ملی رارقم خواهد زد و لازم است هرچه سریعتر اجرایی شود.

وی درپایان سخنان خود بر ضرورت ایجاد سازو کارهایی درپارلمان بخش خصوصی اصفهان به منظور فعال ترشدن بخش خصوصی شهرستان نائین تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت رایزنان اقتصادی درتوسعه مبادلات

احمد پزنده، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این نشست گفت: در حال حاضر در بیشتر کشورهایی که می‌توانیم با آنها مبادلات تجاری داشته باشیم از جمله عمان، ترکیه، تاجیکستان، سوریه و پاکستان میز و رایزن اقتصادی داریم و می‌توانیم از این ظرفیت برای توسعه مبادلات اقتصادی استفاده کنیم.

مرکز داوری اتاق بازرگانی اصفهان در مبادلات بین‌المللی به کمک فعالان اقتصادی می‌آید

در ادامه بهنام ابراهیمی، جانشین دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان اظهار داشت: برای افزایش کیفیت ارائه خدمات به اعضای اتاق دو رهیافت اختصاصی کردن خدمات به اصناف گوناگون و در نظر گرفتن نیازهای متفاوت در هر منطقه استان را در دستور کار قرار دادیم.

ابرهیمی به تجار و فعالان اقتصادی شهرستان نائین توصیه کرد در تمام قراردادها و مبادلات بین‌المللی خود و برای امکان‌پذیر شدن پیگیری حقوقی در خارج از مرزها، مرکز داوری اتاق بازرگانی اصفهان را به‌عنوان داور رفع اختلافات مطرح کنند.

در ادامه این نشست مدیران، فعالان اقتصادی و تجار شهرستان نائین، نمایندگان امام جمعه نائین و نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی دغدغه‌ها و مشکلات خود را مطرح کردند و رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز راهکارهایی برای رفع این مشکلات و موانع ارائه داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز