اتاق فکر خبرنگاران و پلیس اصفهان تشکیل می شود

۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۴۱۴۸۱
اتاق فکر خبرنگاران و پلیس اصفهان تشکیل می شود
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اتاق فکر خبرنگاران و پلیس استان اصفهان برای هم افزایی بین اصحاب رسانه و خدمت رسانی به مردم‌انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛سردار محمد رضا میرهادی در نشست صمیمی با خبرنگاران اصفهان به مناسبت هفته ناجا بنا به درخواست تعدادی اهالی رسانه برلی افزایش تعاملات و طرح پلیس خبرنگار، به معاونت اجتماعی دستور داد تا اتاق فکری با حضور این‌قشر تشکیل شود.

وی افزود: ظرفیت رسانه ها را افزایش ضریب ایمنی و کاهش جرایم خیلی مهم است و نباید مغفول بماند. فرمانده انتظامی استان اصفهان تلاش و همکاری رسانه ها با پلیس را در کاهش حوادث مهم بیان کرد و گفت: محتوای رسانه ای و آموزشی باید در اختیار رسانه ها قرار گیرد و به اطلاع مردم رسانده شود.

وی فعالیت تخصصی خبرگزاری ها در یک موضوع خاص را مهم بیان کرد و یادآورشد: پلیس های تخصصی آنچه به عنوان آگاهی بخشی به مردم است را به اطلاع خبرنگاران برسانند.

وی ضرورت توجه به امنیت بهارستان اصفهان اشاره کرد و گفت: پلیس تلاش خود را برای امنیت و نظم بخشی به این حوزه ایقا می کند ولی با افزایش جمعیت به افزایش کلانتری نیاز دارد.

وی اضافه کرد: استقرار یگان امداد در این متطقه و افزایش کلانتری از سوی فرماندهی انتظامی استان پیگیری شده ولی باید ساختمان آن توسط شهری و شرکت عمران بهارستان انجام شود.

میرهادی با اشاره به اینکه در شهرک های مسکن‌مهر پیش از ساخت و ساز باید موضوع امنیت آن ها توجه شود گفت: در حال حاضر برعکس است که اول ساختمان ساخته و سکونت ها انجام می شود پس از آن به دنبال احداث کلانتری، مسجد و خانه بهداشت می روند.

وی توجه شهرداری به مسایل شهری و حق و حقوق مردم را ضروری بیان کرد و اظهارداشت: برخی از مجوزها و فعالیت هایی که انجام می شود حق و حقوق مردم را ضایع می کند که مدیریت شهری به آن بپردازد. سردار میرحیدری افزود: برخی از موسسات و فروشگاه های اقتصادی در سطح شهر بدون مجوز ترافیکی و انتظامی است که بر ترافیک و مسایل انتظامی و رضایتمندی مردم اثر می گذارد.

وی به برنامه های هفته ناجا هم اشاره کرد و گفت: نزدیک به ۲ هزار برنامه در کل استان اصفهان برگزار و بیش از یکصد برنامه شاخص در اصفهان اجرا خواهد شد که صبحگاه مشترک، تجلیل از نمونه های ترافیکی و تجلیل از ۳۰۰ سرباز نمونه از جمله برنامه های این هفته خولهد بود. وی اضافه کرد: هفته ناجا از ۱۷ مهر ماه آغاز خواهد شد.

وی به موفقیت های پلیس اصفهان اشاره کرد و گفت: پلیس های تخصصی این استان رتبه های اول تا سوم کشوری دارند. وی به کاهش نزاع در استان اشاره کرد و گفت: آمار نزاع فردی و گروهی زیبنده اصفهان نیست. در ادامه این نشست خانه مطبوعات اصفهان از فرمانده انتظامی استان و پلیس های تخصصی در آستانه هفته ناجا تجلیل کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز