همه فیلم‌های بلند سینمایی جشنواره ۳۴ام در اصفهان اکران می‌شود

۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۹:۵۸
کد خبر: ۱۲۴۵۸۱۵
مسئول خانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان گفت: همه فیلم‌های بلند سینمایی این دوره از جشنواره در اصفهان اکران می‌شود.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، هامون شیرازی مسئول خانه جشنواره در اصفهان با بیان اینکه خانه جشنواره در سال جاری در دو محل مشخص شده است، اظهار کرد: این در حالی است که در دوره گذشته تنها یک محل برای این امر تعیین شده بود.

وی افزود: داوران کودک و نوجوان در سینما فلسطین به تماشا و داوری فیلم‌ها می‌پردازند و خبرنگاران نوجوان، اصحاب رسانه و هنرمندان نیز در سینما ساحل فیلم‌ها را با ما میبینند.

مسئول خانه جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان ادامه داد: در سال جاری برای 80 درصد از فیلم‌های جشنواره، مراسم اکران و نشست خبری با عوامل فیلم  در سینما ساحل برگزار شد.

وی ادامه داد: هر فیلمی که در تهران به نمایش در می‌آید در اصفهان هم اصفهان نیز اکران می‌شود.

شیرازی با بیان اینکه در حال حاضر حضور هنرمندان و دنبال کنندگان جشنواره امسال استقبال نسبتا خوبی از جشنواره داشتند، افزود: فیلم‌های اصفهانی در این دوره اقبال بیشتری در بین مخاطبان دارند و دو فیلم از اصفهان حتی به سانس فوق العاده نیز رفته است.

وی گفت: باید توجه داشت که حتی برای نمایش فیلم‌های کوتاه، سالن‌ها پر می‌شود و این اتفاق بسیار خوبی است.

مسئول خانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: در حال حاضر برای اکران از 60 درصد ظرفیت سالن‌ها استفاده می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز