هزار کیلومتر از راه های استان اصفهان نیازمند روکش است

۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۰۹:۳۱:۱۱
کد خبر: ۱۲۵۲۵۴۶
هزار کیلومتر از راه های استان اصفهان نیازمند روکش است
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: هزار کیلومتر از راه های استان اصفهان نیازمند روکش است که رتبه اول خرابی راه های کشور را دارد.

رضا اکبری در گفتگو با خبرنگار برنا اصفهان اظهارداشت: استان اصفهان یکی از استان ها پر تردد و با حجم بالایی از جاده های همسنگ است و نیاز به مرمت و اصلاح راه های این استان وجود دارد.

وی افزود: هزار کیلومتر از راه های استان اصفهان نیازمند روکش است که رتبه اول خرابی راه های کشور را دارد و برای اصلاح همه این راه ها بیش از 35 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با بیان اینکه حجم اعتبارات این سازمان محدود است، تصریح کرد: در حال حاضر 300 پروژه راهداری در این استان در حال اجراست و رفع چالش راه ها با توجه به محدودیت های اعتباری در یک مقطع کوتاه چند ساله امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه برای اصلاح راه های استان اصفهان در سال جاری تفاهم نامه ای بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و استانداری منعقد شده است، تصریح کرد: در قالب این تفاهم نامه هفت میلیارد ریال بودجه برای راه های استان از منابع استانی و ملی اختصاص یابد.

اکبری سهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را از این اعتبار 60 درصد اعلام کرد و یادآورشد: تاکنون سه هزار و 200 میلیارد ریال آن محقق شده است.

وی با بیان اینکه کل اعتبار امسال این سازمان 25 هزار میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: این چنین حجم اعتبار اندک در مقابل نیازهای حوزه راهداری مانع از خدمت رسانی گسترده شده و به همین خاطر پیمانکاران نیز تعامل کمتری نسبت به گذشته با این سازمان دارند.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور خاطرنشان کرد: علاوه بر بهسازی راه ها، بازسازی ماشیبن آلات راهداری هم مورد توجه است که امسال 900 ناوگان بازسازی و نوسازی شده است.

وی از اجرای طرح زمستانه نیز خبرداد و گفت: با آ؛از بارش های در نقاط مختلف کشور این طرح از نیمه آبانماه آغاز خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز