آیین پرشکوه تشییع پیکر ۲۵ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در اصفهان

۱۴۰۰/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۶:۵۳
کد خبر: ۱۲۸۳۱۰۸
شهیدان مشتاقانه و آگاهانه راه خود را انتخاب کردند و خوشا به حال آنانی که عاقبت کارشان شهادت باشد

در آیین پرشکوه تشییع پیکر 25 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس بر دستان مردم فهیم، قدرشناس و ولایتمدار استان اصفهان، مردمانی نجیب و فهیم که در راستای عهدی که با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بستند، عاشقانه و مشتاقانه همه داشته های خود از جمله عزیزترین فرزندان خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نمودند تا دشمن نتواند حتی فکر تعرض به این کیان مقدس را در مخیله خود محاسباتی سازد.

در این مراسم که با حضور سید رضا مرتضوی - استاندار اصفهان -، آیت الله طباطبایی نژاد - نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، آیت الله مهدوی - نماینده مردم استان در مجلس خبرگان -، معاونین استاندار، فرماندار اصفهان، مدیران ستادی و صفی استان و خیل پرشور و دشمن شکنانه مردم شریف اصفهان برگزار گردید. 

 استاندار اصفهان در این آیین با تبیین مبسوط توفیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عالم گیر شدن این نظام ولایی الهی، از شهادت به عنوان پلی معرفت شناسانه در محوریت بامولفه ایثارگری و از خود گذشتگی یاد کرد که جانمایه آن انجام معامله ای بغایت منفعت آفرین برای مخلوق در تعامل با حضرت خالق است و همین موضوع است که می تواند بشر را به کمال مطلق و اعلا علیین رهنمون گردد. شهدا نماد مبرز آیه شریفه «... فَإِذَا سَوَّیْتُهُۥ وَنَفَخْتُ فِیهِ مِن رُّوحِی ...» هستند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز