جدول بازی تیم‌های فوتبال سپاهان-الدحیل اعلام شد

۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۷:۱۵
کد خبر: ۱۳۱۶۹۱۱
جدول بازی تیم‌های فوتبال سپاهان-الدحیل اعلام شد
دو تیم فوتبال سپاهان و الدحیل در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، یکشنبه 21 فروردین ساعت 21 و 45 دقیقه به وقت ایران در استادیوم ملک عبدا... شهر بریده عربستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، این در حالی است که شاگردان نویدکیا بازی قبلی خود در مقابل پاختاکور را با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی رسیدند اما الدحیل با نتیجه باورنکردنی 2 بر 1 بازی را به التعاون واگذار کرد تا به این ترتیب تا اینجای کار سپاهان صدرنشین گروه D  این مسابقات باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سپاهان و الدحیل در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم الدحیل یکی از بهترین تیم های قطر است و کسی که زمانی یکی از بهترین فوتبالیست های دنیا بوده است، سرمربی آنهاست.

محرم نویدکیا افزود: درست است که این تیم بازی قبلی خود را از دست داده است اما بی تردید یکی از بهترین تیم‌های این دوره و گروه ما هستند و بازی کردن با این تیم برای بقیه باشگاه ها می تواند بسیار سخت باشد چرا که  بازیکنان بسیار باکیفیتی دارند بویژه در نفرات هجومی که این امر می تواند برای هر تیمی خطرناک باشند.

سرمربی پرتغالی الدحیل نیز اظهار داشت: فردا بازی بسیار سختی در مقابل تیم سپاهان داریم چرا که این تیم در دیدار قبلی خود اعتماد به نفس زیادی داشت ولی ما تلاش می کنیم بهترین عملکردخود را به اجرا بگذاریم.

هرنان کرسپو افزود: اگرچه در  دیدار قبلیمان عملکرد خوبی داشتیم اما باختیم بنابراین باید فردا در مقابل سپاهان به پیروزی برسیم.

سپاهان-الدحیل

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز