سرمایه گذاری سامسونگ در یک استارتاپ متاورسی

۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۴:۳۱
کد خبر: ۱۳۲۳۲۲۲
سامسونگ نسخه مجازی فروشگاه الکترونیکی این شرکت را در دنیای دسنترالند متاورس راه اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سیما دهقان، کارشناس محتوا صرافی ارز دیجیتال پینگی، اظهار کرد: یک استارت‌آپ کره‌ای متاورس به نام دابل‌می (Doubleme)، در سری اول سرمایه گذاری 25 میلیون دلار جمع آوری کرده است که یکی از سرمایه گذاران این دوره شرکت سازنده لوازم الکترونیکی کره جنوبی سامسونگ است.

 

دهقان افزود: سامسونگ، سازنده لوازم الکترونیکی و گوشی‌های هوشمند کره جنوبی، در سری اول شرکت کرده است و 25 میلیون دلار برای استارت آپ متاورس مستقر در کره به نام دابل‌می جمع آوری کرده است. این سرمایه گذاری توسط شرکت‌های بزرگی چون Coentry و NH Investment رهبری شد.

بر اساس گزارش‌های اعلام شده، این استارت آپ که در سال 2015 توسط آلبرت کیم، مایکل کوچینسکی و هییونگ کیم تأسیس شد، از سرمایه جمع آوری شده برای اهداف توسعه محصول، بازاریابی و استخدام استفاده خواهد کرد.

 

همچنین دهقان در ادامه گزارش خود اضافه کرد: دابل‌می قصد دارد به صورت تجاری یک پلتفرم متاورس Twin World را راه اندازی کند که از دستگاه های واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند.

 

Twin World ، که در نوامبر 2020 راه اندازی شد، به کاربران اجازه می دهد تا یک تجربه واقعیت افزوده را در هر مکان فیزیکی ایجاد کنند. از زمان راه اندازی، این پلتفرم حدود 4.5 میلیارد دلار از درآمد خود را از طریق مشتریان در 17 شهر متفاوت بدست آورده است.

دهقان گفت: قبل از این دور تأمین مالی، دابل‌می یک میلیون دلار سرمایه اولیه جمع آوری کرده بود. علاوه بر این، این استارت‌آپ 16 میلیون دلار کمک مالی از کره جنوبی و دولت بریتانیا دریافت کرده بود. سامسونگ مدتی است که باعث رشد دو چندان متاورس و NFT شده است.

در پایان ماه مارس، سامسونگ با Nifty Gateway به منظور ادغام فناوری NFT در مجموعه محصولات تلویزیون هوشمند این شرکت، همکاری کرد. در هفته اول ژانویه، سامسونگ نسخه مجازی فروشگاه الکترونیکی این شرکت را در دنیای دسنترالند متاورس راه اندازی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز