محرم نویدکیا: استقلال در بهترین زمان ممکن به گل رسید

۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۲۰:۵۸:۳۶
کد خبر: ۱۳۲۵۵۲۷
محرم نویدکیا: استقلال در بهترین زمان ممکن به گل رسید
​سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت؛ استقلال در بهترین زمان به گل رسید و فکر می کنم خیلی بهتر می توانست بازی را اداره کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، محرم نویدکیا شامگاه ( چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ) پس از تساوی یک بر یک تیمش در مقابل استقلال تهران درهفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی دو نیمه متفاوت داشت؛ استقلال در بهترین زمان به گل رسید و فکر می کنم خیلی بهتر می توانست بازی را اداره کند.

وی افزد: در نیمه اول سعی کردیم از فضا استفاده کنیم و موقعیت های بسیار خوبی داشتیم و به گل رسیدیم و بعد از آن نیز چند موقعیت بسیار خوب داشتیم که می توانستیم در همان نیمه اول بازی را به سود خود تمام کنیم که چنین نشد. 

نویدکیا گفت: نیمه دوم تا دقیقه ۶۰ هم بازی به سمت ما بود و منصفانه بگویم استقلال موقعیت های بهتر و گردش توپ بسیار خوبی داشت اما تیم ما خیلی خوب نمی توانست  بازی کنند و علت ضعف در کار ساختار دفاعی بازیکنانم خستگی باقی مانده از لیگ قهرمانان آسیا بود.

سرمربی تیم سپاهان گفت: با توجه به نحوه بازی استقلالی ها سعی کردیم زمانی که استقلال صاحب توپ است مدافعان خودمان را نگه داریم و بعد از آنکه صاحب توپ شدیم از جناحین بیشتر استفاده کنیم. 

وی افزود: استقلال از لحاظ مالکیت توپ در نیم ساعت پایانی بازی برتری داشت و از نظر موقعیت ها هم یک موقعیت خطر ناک برای استقلال ایجاد شد اما در اواخر بازی هر دو تیم با احتیاط بیشتری بازی کردند و فکر می کنم به تساوی رضایت داشتند.

نویدکیا تصریح کرد: اگر بخواهم عادلانه بگویم به خاطر مدافعان تیم به ویژه مدافعان چپ و راست تیم حتی تعویض هایی که انجام دادیم به دلیل اینکه توپ زیادی به آنها نمی رسید نتوانستیم روند بازی را عوض کنیم و یک بازی متعادل تا پایان بازی بود و حضور هواداران انرژی مضاعفی برای دو تیم به همراه داشت.

وی افزود: اگر از نظر بدنی شرایط خوبی داشتیم می توانستیم از تعویض های خود بهتر استفاده کنیم.

نویدکیا در خصوص فرصت سوزی های  مهاجمان سپاهان  گفت: شاید  مقداری به این دلیل باشد که دوست دارم تیمم با فشار بالا بازی کند و البته مقداری هم مربوط  به خاطر خستگی بیش از حد بازیکنان است که این مسئله برای شرایط فعلی سپاهان طبیعی است. 

وی افزود: اگر با فشار بازی نکنیم بازی معمولی می‌شود که برای من قابل قبول نیست. مهاجمان تیم باید ضربات آخرشان را بزنند هرچند برای من مهم این است که تیمم موقعیت سازی های خوبی داشته باشد و اگر این فرهنگ در تیم ما جا بیفتد شاید در آینده بهتر نتیجه بگیریم.

نویدکیا اظهار داشت:  فوتبال به روز است و نمی‌توان از الان برای آینده تصمیم گرفت. درست است که برای فصل آینده قرارداد دارم و پس از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا با مسئولان صحبت کردم و گفته شد می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم اما باید صبر کنیم  پنج بازی باقیمانده به پایان برسد و ببینیم که امکان همکاری وجود دارد یا خیر.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز