آزادسازی پروژه‌های اصفهان در کمیته نظارتی شورای ششم بررسی شد

۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۵:۱۷
کد خبر: ۱۳۲۸۲۲۹
آزادسازی پروژه‌های اصفهان در کمیته نظارتی شورای ششم بررسی شد
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان مباحث مطرح شده این هفته کمیته نظارتی شورای ششم در سه منطقه شهرداری را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، علی صالحی با اشاره به تشکیل کمیته نظارتی این هفته در سه منطقه شهرداری اصفهان، اظهار کرد: بر اساس جدول ارائه شده در اردیبهشت‌ماه امسال در سه منطقه شش، ۱۳ و ۱۴ کمیته‌های نظارتی جنوب، شمال و غرب تشکیل شد که بیشترین متقاضی با ۳۰ ارباب رجوع مربوط به منطقه شش بود.

وی ادامه داد: مناطق ۱۴ و ۱۳ نیز حدود ۱۷ ارباب رجوع داشتند، بحث تفکیک، آزادسازی و توافقات مربوط به آن، مساعدت با شهروندان و بحث تغییر کاربری‌های بیشترین موارد مطرح شده در منطقه شش بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: علاوه‌بر این در کمیته نظارتی این هفته بحث مفصلی در مورد کاربری فرهنگی مجموعه تخت فولاد انجام شد و عده‌ای از اهالی درخواست داشتند که پهنه‌ای در همان منطقه تغییر کاربری داشته باشد تا بتوانند ساخت‌وساز انجام دهند.

وی با اشاره به فراوانی مباحث مطرح شده در مورد منطقه ۱۴ در کمیته نظارتی این هفته شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: بیشترین مباحث ارائه شده درباره منطقه ۱۴ نیز در خصوص تفکیک، آزادسازی و کاربری مربوط به کمیسیون ماده ۵ بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در کمیته نظارتی این هفته در منطقه ۱۳ نیز بحث توافقات و آزادسازی بیشترین فراوانی را داشت.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز