صفت شجاعت امام راحل سبب شد تا کار انقلاب را در حد جهانی شدن پیش ببرند

۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۹:۰۵
کد خبر: ۱۳۳۵۵۹۲
صفت شجاعت امام راحل سبب شد تا کار انقلاب را در حد جهانی شدن پیش ببرند
آیت الله مهدوی، در جمع مردم کاشان گفت: امام خمینی(ره) به آیه "أَلَا بِذِکْرِاللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ" باور قلبی داشتند، و لذا صفت شجاعت ایشان باعث شد تا کار انقلاب را در حد جهانی شدن پیش ببرند.

به گزارش  خبرگزاری برنا در اصفهان، به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، مراسم بزرگداشتی با حضور آیت الله سید ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان، چهارشنبه در مسجد بقیه الله(عج) دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

آیت الله مهدوی در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی(ره)، اظهار داشت: شجاعت، آرامش، توکل و صبر از جمله صفات امام راحل(ره) است که نتیجه وجود یقین در ایشان بود.

وی با بیان اینکه وجود همین گوهر یقین در شهدا بود که باعث شد جان خود را در راه خداوند اهدا کنند، گفت: رمز ماندگاری امام خمینی(ره) و شهدا همین اصل است که از آن به یقین یاد می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه راه رسیدن به یقین، دستیابی به حد اعلای ایمان است، مطرح کرد: امام خمینی(ره) به آیه "أَلَا بِذِکْرِاللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ" باور قلبی داشتند، و لذا صفت شجاعت ایشان باعث شد تا کار انقلاب را در حد جهانی شدن پیش ببرند.

وی با اشاره به اینکه با همین شجاعت و یقین بود که امام(ره) فرمودند "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند"، خاطر نشان کرد: تفکر، تهذیب و توسل از راهکارهای رسیدن به یقین در وجود انسان است و بُعد توسل در وجود حضرت امام(ره) بسیار قوی بود.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز