پاشایی: پرسپولیس موقعیتی مقابل تیم ده نفره ما نداشت/ باز هم از ناحیه داوری آسیب دیدیم

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۲۰:۵۴:۵۹
کد خبر: ۱۳۶۳۴۲۰
پاشایی: پرسپولیس موقعیتی مقابل تیم ده نفره ما نداشت/ باز هم از ناحیه داوری آسیب دیدیم
مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان می گوید تیمش در مقابل تیم خوب و پرمهره پرسپولیس که این فصل به خوبی تغذیه شده است فوتبال فوق العاده و فداکارانه ای را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، حسین پاشایی شامگاه شنبه (22 مردادماه ) پس از تساوی تیمش در مقابل پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی فوق العاده سنگینی برای هر دو تیم بود. می دانستیم که پرسپولیس به خوبی برای این فصل تغذیه شده است و بهترین و ممتازترین بازیکنان فصل گذشته را با حفظ شالکه تیم خود جذب کرده است. 

وی افزود: آنها فوق العاده تیم خوب  وقوی را ساخته اند در مقابل تیم ما یک فوتبال بسیار خوب، جانانه و فداکارانه بازی کردند که به همگی آنها خسته نباشید و خداقوت می گویم، امیدوارم شروع خوبی باشد برای یک لیگ پویا و با آینده برای بازیکنان جوان ما. 

مربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: ما برای کسب 3 امتیاز وارد زمین شدیم؛ اما  الحق و انصاف پرسپولیس تیم با سازماندهی بسیارخوبی است وپیروز شدن مقابل این تیم سخت است و با توجه به ده نفره تیم ما در نیمه دوم فکر می کنم هیچ موقعیتی به تیم حریف ندادیم و این نشان می دهد که بازیکنان به پختگی تاکتیکی خوبی رسیده اند و فداکارانه بازی کردند.گرفتن یک امتیاز مقابل پرسپولیس در این شرایط ارزشمند است.

پاشایی در خصوص داوری این دیدار نیز گفت: بنیادی فر یکی از نخبگان داوری است، اما گلایه ای که از ایشان داریم این است که روی صحنه اخراج زمانی که شلوغ شد اقدام به کارت دادن کردند وفکر می کنم با کارهایی که بازیکن پرسپولیس برای تحت تاثیر قرار دادن داور کارت داد و البته یک پنالتی برای ما گرفته نشد و در مجموع از ناحیه داوری باز هم آسیب دیدیم. امیدوارم در بازیهای آینده پیام آور شادی و پیروزی برای هوادارانمانم باشم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز